10/tavuk

201 20 23
                                    

Yaklaşık 2 hafta sonra...

16.Gün

Arif'ten;

Cenan; Lan! Arif gelsene yemek hazır!

Cenan'ın bağırmasıyla yatağımdan kalktım.Camları açtım ve odadan çıktım.Mutfağa indiğimde Cenan masaya çatalları filan koyuyordu.

Arif; La yemek nerde?

Cenan bana bakarak sinsice güldü.

Cenan; Aslında... Daha hazırlamadım.
Arif; Ya Cenan! beni niye çağırıyorsun o zaman kardeşim?
Cenan; Beraber hazırlayalım nolcak?
Arif; Of tamam be.Menüde ne var?
Cenan; Pilav,tavuk diyorum,nasıl?
Arif; Ooo süper.
Cenan; Hadi o zaman.

Yaklaşık 40 dakika sonra...

Cenan pilava kaşığı daldırıp ağzına attı ve bana dönerek gülümsedi.Ağzının içi doluyken konuşmaya çalıştı.

Cenan; Biz bu işi yabıyoz  yaa! Efsana oşmus!
Arif; Önce bi ağzındakini bitir Cenan.

Gülerek yanına yaklaştım,elindeki kaşığı alıp pilav tepsisine daldırdım ve kaşıktakileri ağzıma attım.Tadı gayet güzeldi.

Cenan; Yalan söyleme,sende beğendin dimi!?
Arif; Harbiden güzel olmuş da...
Arif; 40 dakika sadece bir pilav yaptık farkında mısın Cenan?
Cenan; Olsun lan o kadar da.
Cenan; Tamam şimdi,pilav böyle kalsın biz tavuğu pişirelim.Arif tavuğu versene.

Etrafıma bakındım,tavuğu göremeyince Cenan'a sordum.

Arif; Nerde?
Cenan; Buzlukta Arif'im.

Buzluğa baktım ama tavuğa dair hiçbir şey yoktu.Birazcık daha karıştırdım ama yok,bulamıyordum.

Arif; Cenan,yok burda.
Cenan; Ne demek yok gülüm az daha bak ordadır.
Arif; Cidden yok Cenan,gel bi bak.

Cenan yanıma geldi ve buzluğun içine baktı.Ben ayak uçlarıma çıkıp yukarıya ulaşabiliyorken Cenan'ın uzanmasına gerek bile kalmamıştı.

Cenan; Harbiden yokmuş la.
Arif; Biz ne diyoz sabahtandır?
Cenan; Depoda vardır belki,ben bi bakıp geliyim yavrum.
Arif; Timam git.

Cenan buzluğu kapadı ve yanımdan geçerken saçlarımı karıştırdı.Bu hareketten huylandığımı biliyordu,bilerek yapıyordu.

Arif; Gıcık!

Oturdum ve Cenan'ı beklemeye başladım,o sıra grupla mesajlaşıyordum.

Yaklaşık 5 dakika sonra...

"Nerde kaldı bu ya? Beş dakikada bulamadı mı bir tavuk? Bence bir seslensem iyi olacak."

Arif; Cenan!

Kısa bir süre yukardan ses gelmeyince tekrar bağırdım.

Arif; CENAAN!!

Yine ses gelmeyince yukarı çıkmaya karar verdim.Kapı açıktı,çokta büyük değildi içerisi.Benim gibi klostrofobisi olanlar için mükemmel bir yer 🥰 Sağdaki buzluğun içini karıştıran Cenan'a baktım.

Arif; Cenan niye gelmiyorsun?

Cenan irkilerek arkasına baktı,geldiğimi duymamıştı büyük ihtimalle.

Cenan; Çiçeğim,tavuğu bulsam gelirim dimi zaten? Hani mantık olarak.
Arif; Yoksa yoktur cenan neyine zorluyorsun ki?
Cenan; Dur son olarak şu aralara da bakiyim inelim.

Cenan elini daldırırken bana baktı.Beni baştan aşağıya süzdü ve yüzümü inceledi.Tırstığımı farkettiği yüzünden belliydi,böyle dar alanlarda korktuğumu biliyordu.

Cenan; Ya da sen burada daha fazla kalma yavrum in aşağıya ben geliyorum.

Kafamı sallayarak arkamı döndüm ve kapıya yöneldim.Kapıya ulaşmadan son kez arkamı dönüp buzluğa doğru çömelmiş Cenan'a baktım.Önüme dönmem ile kapının PAT! diye kapanması bir olmuştu.Evet,klostrofobisi olan ben, Cenan ile birlikte bir depoda kilitli kalmıştım.Ve ne kadar kalacağımız hakkında hiçbir fikrimiz bile yoktu.

ヾ(≧▽≦*)oヾ(≧▽≦*)oヾ(≧▽≦*)oヾ(≧▽≦*)oヾ(≧▽≦*)o

BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİİK!
EĞER BEĞENDİYSENİZ OYLAMAYI UNUTMAYINN! 🫶🏻

hatalarım varsa affola.. 🫣

ŞŞHTT! BİLİYORUM BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA OLAYLARI DİĞER BÖLÜME SAKLAMAK İSTEDİM! 🤫

HEPİNİZİ KOCAMAN ÖPÜYORUMM!
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZEREE!

ARCENLİ KALIN! 🥳
ARCENCİ KALIN EFENİM! 💞😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAK ^ARCEN^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin