6/şaka!

786 47 59
                                    

Cenan'dan;

Emre'yi önüme alıp koridorun sonunda gidip gözden kaybolduğumuz sırada,Ömer ve Atakan'ın yukarı çıktığını görünce Emre'ye dönüp kısık bir sesle konuştum.

Cenan;Arif bizi görmeden yukarı çıkalım gel.

Emre başını salladı ve benim önderliğimde merdivenlerden çıkmaya başladık. Bir kaç adımda hızlıca merdivenlerden çıktıktan sonra yukarıda sırıta sırıta bizi bekleyen Ömer ve Atakan'ı gördüm.Yanlarına gittik ve fısıltıyla konuştum.

Cenan; Herkes ne yapıcağımızımı biliyo demi?

Atakan; Ya sıçıcam şimdi ben ne diye geldim ki amk?

Ömer; Cenan,kardeşim.Sabahtandır aynı şeyi soruyorsun ezberledik artık yaa.

Cenan; Nabıcaz o zaman söyleyin lan.

Ömer; Lan tamam işte,Arif'i salonda tek bırakıcaktık,sen ışıkları kapatıcaktın,Atakan videoya çekicekti,Emre beyaz bir çarşafla örtünüp Arif'e gidip kükricek-

Emre; Lan hayır amk,kükreme yoktu.

Ömer; Ya her ne bokumsa işte.

Ömer; Emre çığlık atıp oylarken ben de tam o sırada Arif'in oturduğu koltuğun arkasından özür amaçlı aldığımız 'kekimsi' pastayı önüne getircem.

Emre; Eeee Cenan,o sıra sen ne bok yicen?

Cenan; Uzaktan kaosu izleyip kahkaha atcam olm,napcam?

Emre; Sen niye bir şey yapmıyon?

Cenan; Lan planı ben ayarladım,daha nabiyim?Bırakta zevkini çıkariyim.

Emre; Doğru.

Atakan; Olum bir şey sorucam,bak anlattığın zamandan beri merak ediyorum.

Atakan; Engelli miyiz biz amk neden böyle bir şey yapıyoruz?

Ömer; Geceleri neden yatmadığın belli oldu.

Cenan; Beyler, bugün günlerden nee?

Emre; Pazartesi.

Ömer; Mal,salı bugün.

Cenan; Lan öyle değil.1 Nisan olum bugün!

Atakan;Cevabımı aldığıma gör-

Emre;O cevabını aldığına göree,ben soruyorum.

Emre; Benim üstüme örteceğim çarşafı nerden bulucaz?

Cenan;Ben hallettim onu,ilerdeki odada.

Kafam ile ileriyi işaret edince,yavaşça odaya doğru ilerlemeye başladık.

Vardığımızda kapıyı açıp içeri girdik,Emre kapının hemen sağında olan aynalı dolabın üstüne attığım beyaz çarşafı görünce ucundan tutarak çarşafı aldı ve inceledi.Gülerek fısıltıyla konuştu.

Emre;Bu ne amk sik kadar.

Ömer;Harbi çocuğun yarısı dışarda kalır bununla.Arif net tanır.

Cenan; Olm Arif o korkuyla babası gelse tanımaz.

Cenan;Şimdik,Atakan kardeşim sen aşağı iniyorsun,ben de depoya gidicem ışıkları kapatıcam.Sizde burda hazırlanın,Ömer bak şu komidiniden al keki mumu yak gelin aşağı.

Ömer;Olum mum yakmayalım lan bence.

Emre;Yanarız amk.

Emre gülünce Ömer'de güldü.

YASAK ^ARCEN^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin