Jisoo'dan
Jennie, geleli 1 hafta olmuştu ve onun yanına her gittiğimde vücudunum farklı yerlerinde hep yaralar vardı. Ben ve Ryujin dışında öbür doktorlar ona vuruyordu ve küfür ediyordu, Jennie'ye vücudundaki yaralarının neden olduğunu sorunca ise sürekli "böcek ısırdı, kaşıyınca oldu, bir taraflara çarptım" gibi cevaplar alıyordum, Demek ki Ona vuran doktorlar bunu başkasına söylememesi için tehtid ediyordu.
Eun: Jennie'ye ceza vermek lazım
JS: ne? Neden? Hicbirsey yapmıyor
V: çok konuşuyor.
JS: sence bu bir neden mi?
NK(Niki): Hastalara en kotu, acımasız davranan sensin Jisoo, Neden hemen böyle Vicdanli oldun?
JS: ben istemiyorum canının yanmasini
Ryu: yani bencede sebep biraz saçma değil mi?
HY(Hyunjin): sen sus lan bebe
Ryu:Hyunjin sikerim seniOrda gulusuyorlardi, ben ise acaba Jennie'nin canını yakarlar mı diye düşünüyorum. Bugün Jennie'nin yanında ben kalıyordum.
Onlar kendi aralarında konuşurken Jennie'nin odasına gittim.
JN: J-Jisoo
JS: ben geldim güzelim, ne yapmak istersin?
JN: sana s-sarılmakBana sarılmak mı? Beni cidden seviyor ve bana güveniyor, çok tatlı.
JS: hadi gel
Jennie, bana yaklaştı ve sımsıkı sarıldı, öyle sıcak ve güzel bir sarılması var ki....
Taehyung'un mesaj atmasıyla telefonu açtımTata
Lan JisooBen
Ne var lan yavşakTata
Jennie'yi getirBen
Canını mı yakacaksınız?Tata
Tam üzerine bastınBen
Zorunlu mu,
nasıl ikna edicem kızıTata
Ben bilmem işkence
Odasına getir
GörüldüJN: Yazdı kim?
JS: Jennie!
JN: T-tamam be! Nasıl d-dicem
JS: söyle JennieJennie bir süre bekledikten sonra cevap verdi
JN: kim yazdı?
JS: Çalışanlardan biri seni bir yere getirmemi istedi. Gidicek misin?
JN: s-sen is-i-istersenJennie'nin elinden tuttum ve cagirdiklari yere getirdim. Doktorları görünce arkama saklandı.
JN: n-ne yapicaz?
JS: lütfen ağlama Jennie
JN: N-Jennie sözünü bitirmeden Tae ve Eun onu odaya attı ellerinde sopa vardı. Ya biyerini kırarlarsa? Gözümden bir yaş damla süzüldü ve daha fazla damla... Ryujin'in yanına gittim ve ona sarılarak ağladım....
Ryu: Jisoo sakin ol lütfen
JS: nasıl oluyum Ryujin, o birşey yapmadı... Ona çok acımasız davranıyorlar.
Ryu: o çıkınca ona sarılarak uyu, masal oku küçük bir çocuk gibi zaten değil mi?
JS: istediği şeyleri yapicam....40 dk sonra
Sonunda çıktılar, fakat yanlarında Jennie yoktu. Odaya girdim Jennie yarı çıplaktı
Yazar:merak etmeyin tecavüz veya taciz olmadı her tarafı kanlar içindeydi... Hıçkırarak ağlıyordu, onun yanına yaklaştım ve arkasından sarıldımJN: g-git elleme b-bana
JS: benim Nini, sana zarar vermem
JN: banane git
JS: duşa girmek ister misin?Jennie arkasını döndü ve bana baktı, gözleri kıpkırmızı ve yüzünün belirli kısımları mordu, kolunda bir sürü kesik ve morluklar vardı bacağıda pek farklı değildi....
JN: T-tamam du-duşa.
JS: Hadi gel biricik Ninim.Jennie'nin kolundan tutup kaldırdım, ortalıkta kimse yoktu bende onu odasının karşısındaki onun için özel olan banyoya girdim. Onu yandaki sandalyeye otutturdum ve suyu ayarladım.
JS: oyuncak ister misin?
Jennie başını onaylar sekilde salladı. Küvetin içine oyuncak ördek, su tabancası ve oyuncak gemi koydum.
JS: iç çamaşırlarını çıkarta bilir miyim?
JN: h-hayır yaklaşma b-banaBenden bile korkuyordu, benden korkmasini istemiyorum fakat öbür embesiller yüzünden korkusu iyice artmıştı.
JS: o zaman sen küvete gir ben şu sandalyede oturuyorum.
Jennie, dedigimi yaptı ve küvete girdi. Ördeğini gemiye bindirmiş suyun içinde gezdiriyodu, çok güzel ve tatlı. Suyun içi kan kırmızısı oluyordu ve akan suyla geri duzeliyordu, böyle olup duruyordu.
Bir süre sonra Tae yanımıza geldi.V: Buraya oyuncak gibi şeyler sokmak yasak
Jennie, Tae'nin yüzüne bile bakmadan oyuncaklarıyla oynamaya devam etti
JS: abartma Tae, kızın çok canını yaktin, defol git surdan
V: tamam Jisoo Unnie.Jennie bana baktı ve geri önüne döndü. Bu sefer Su tabancasi ile Gemiye binmiş ördegini vuruyordu.
JS: Noel Baba olmak ister misin?
JN: hayır
JS: ama kopuklenmen lazım
JN: s-sen gi-git y-yanimdan gitDiyip yüzüme küvetin önündeki perdeyi kapattı.
Çok olmadan perdeyi açtı ve benden bornoz istedi, bornozunu giydirip onu odasına götürdüm.
JS: hadi pijamanı giy
JN: ı-ı giymicem
JS: hadi amaJennie'nin dolabinda Jennie için rahat birşeyler çıkarttım ve giymesine yardımcı oldum. Hala gözleri kırmızıydı... Odaya bir çalışan girdi ve "efendim bay V ve Eunwoo Jennie'ye röntgen çekilmesini istedi" Kafamı sallayarak onayladım.
JS: hadi gel
Jennie, kolumdan destek alarak ayağı kalkti ve röntgen odasına gittik.
JS: gel güzelim
JN: T-tamamRöntgen işi çok uzun sürmedi ve sonuçları aldım sonuclara baktım ve....
JN: kolum çok a-aciyordu b-bisi var mı?
JS: birşey yok sadece çizikler var güzelim korkma
JN: tamam
.
JS: istediğin birsey var mı?
JN: y-yokBir sürü şey istediğini biliyorum Jennie. Fakat benden ve öbür doktorlardan öyle çok korkuyorsun ki... Telefonumu aldım ve biraz telefonumla ilgilendim, Jennie ise yastığına sarılmış parmaklarıyla oynuyordu. Jennie Oturur pozisyona geldi.
JN: J-Jisoo
JS: efendim güzelim
JN: Nini ne demek?
JS: sana taktiğim bir lakap. Beğendim mi?
JN: evet! Dilerim senden özür
JS: ah JennieJennie yine bir süre bekledi ve doğru telaffuz etti.
JN: senden özür d-dilerim
JS: özür dileme gerek yok Ninim
JN: tamam J-Jichu
JS: ah ne tatlı bir lakap hep bunu kullanıcam
JN: kullan kullan ama
JS: tamam güzelimJennie ile bir süre oynadık, masal okuduk ve espri yaptık
JS: Jennie
JN: efendim
JS:acıyor mu?
★★★★★★★★Bu bölüm biraz uzun oldu
Ve kusura bakmayın sabah atamadım
Yb yarın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deliler Hastanesi★𝑱𝑬𝑵𝑺𝑶𝑶 (Tamamlandı)
FanfictionMasum iftira atılmış bir kız, 22 yaşındayken 7 yaşındaki çocuk gibi davraniyordu fakat yaşadıkları herşey ve becere bildiği herşey aklindaydi ve hatırlıyordu.