SMUT NASIL YAZICAM BILMIYORUM AMA HADI ALLAH'A EMANET
JS: çok sapiksin. Ama hoşuma gitti.
JN: hadi gel yatak odasına gidelim
JS: geliyorum bebeğimAslında onunla kotu birşey yapmayı düşünmüyordum taa ki... O güzel cilvesini görene kadar.
JS: En son sex yapmak istiyordun. Hâlâ aynı düşünüyor musun?
Jisoo'nun belinden tutup tekrar ona yaklaştım. Bu sefer kısa bir süre değil Dudakları kanayana kadar opecektim, tüm acımı bugün onu altımda inleterek alıcaktım.
(Yazar: acaba direkt sexe mi geçsek? Nxidjdjkc)
Jisooyu yavaşta soydum. Hayatımda ilk defa biriyle sex yapmıyordum erkek ve kızlarda deneyimim olmuştu ama kendimi bu kadar tatmin edememiştim.
Tekrar dudağına yapıştım. Jisoo tamamen çıplak ben ise iç çamaşırlarımla duruyordum. Soyunmuyacaktim. Jisoo'nun dudaklarını isirirken ağzından hafif bir inleme çıktı. Azdım.... Evet azdım, orta ve yüzük parmağımı yavaşta vajinasina götürüp okşamaya başladım. Jisoo beni itip soluklandi, gözlerim onun dolgun ve büyük göğüslerindeydi.JS: h-hayatımda hiç sex yapmadim Jennie, ona göre yapsak olur mu?
JN: tamam bebeğim.Yatağa oturdum, bacaklarımın üzerine iki parmağımı getirdim ve Jisoo'ya gel işareti yaptım. Bacaklarımın üzerine yavaşça oturdu. İki parmağım yavaşça ıslak vajinasına giriyordu, aniden kalktı ve yanıma oturdu.
JS: kendime güvenmiyorum.
JN: ağzını ve elini baglaya bileceğim birşey var mı?
JS: canımı çok yakacaksin demek ha. Alt çekmeceye bak.
(Yazar: ay heyecanlandım xhskwnedj. He işte elini bagliyo Jisoo'nun)Tekrar orta ve yüzük parmağımı birleştirdim, bı sefer acımayacaktım. Hiç düşünmeden parmaklarımı onun içine soktum, çok hızlı git gel yapıyorum, umarım canı çok yanmaz... Jisoo yatakta kivranmaya başladı, ellerimi vajinadan çekip yaladım. Sıra göğüslerine gelince parmaklarımla bir yandan vajinasını okşuyordum bir yandan göğüsünün ucunu yaliyordum. Jisoo hafif inlemeye başlayınca elimie vajinasından çekip bir göğüsünün ucunu tutup sağ sola hafif salladım, Jisoo bu harekete daha çok inliyordu ve benim açıkçası hoşuma gidiyor.
JS: hmm!
Jisoo'nun ağzını açtım
JS: b-bosalmak üzereyim...
Jisoo'nun ağzını kapattım.
JN: o zaman ağzıma boşal.
Yataktan inip ağzımı vajinasına götürdüm, ilk önce etrafını yaladım, Jisoo daha hızlı inlemeye başladı ve dilimi iceriue soktum.... Evet boşaldı (;
★★★★★Ayy bitti sonunda iftarlarda
Yazıldım hep
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deliler Hastanesi★𝑱𝑬𝑵𝑺𝑶𝑶 (Tamamlandı)
FanfictionMasum iftira atılmış bir kız, 22 yaşındayken 7 yaşındaki çocuk gibi davraniyordu fakat yaşadıkları herşey ve becere bildiği herşey aklindaydi ve hatırlıyordu.