Jennie eskiden milyarderdi bu arada 🤫🧏🏻
Jisoo lunaparka gidene kadar nereye gidiyoruz diye kafamın etini yedi. Lunaparka geldiğimizde bir çocuk gibi sevinmişti, hayatı o lanet hastahane de geçmişti çocukluğunu yasayamamisti.
Jisoo bana günde bin kere sarıldığı yetmemiş gibi tekrar sarıldı, bende Kafasını öpüp elini tuttum ve lunaparka doğru ilerledim.JS: Jennie!
JN: ah efendim sevgilimJisoo'nun gözleri parlıyordu bu beni çok mutlu ediyordu. Jisoo eliyle herhangi bir hız makinesini işaretledi bende kafamı onaylar biçimde salladım.
Biletleri alıp makineye doğru ilerledik Jisoo önden bindi.
JN: Jisoo
JS: efendim
JN: ben korkuyorumJisoo sıkıca elimi tuttu.
2-3 saat sonra
Jisoo'danJennie ile el ele yürüyorduk, bugün günüm çok güzel gecmisti. Bi güzel lafim bitseydi be sokak ortasında bile Tae ve Eun ile karşılaşıyorum.
JN: şunlar bana tanıdık geliyor
JS: boşver sevgilim hadi gidelimTae ve Eun buraya yaklaştılar, Jennie'yi tanımaları zordu çünkü şapka ve maske yalıyordu sadece elimi tutup telefonuyla uğraştı.
Eun: bugün yoktun Jisoo
JS: ah evet
V: aksaklık mi oldu?Jennie'ye baktım Hâlâ telefonu ile uğraşıyordu.
JS: şey.. ben işten kovuldum...
Tae şaşkın bir suratla yanıt verdi
V: ne? Niye?
JS: uzun hikaye sonra anlatırım.Jennie elimi bırakmıyordu sıkı sıkı tutuyordu.
Eun: bu arada yanındaki hanımefendi kim?
JN: hadi gidelim
V: ah! Bu ses bana çok tanıdık geliyor.
JS: hadi gidelim
Eun: hayır ya nereye? Dur bekle...
V: bu Jennie mi?Jennie boğazlı yakasını biraz araladı
JN: Çok mu özledin beni? Güzel gidelim
Jennie arabaya doğru yürüdü ilk kapıyı bana açtı sonra kendi bindikten sonra şapkasını ve maskesini çıkardı.
V: onları takip edelim.
Eun: edelim V....
.
Genel anlatımJennie arabada hızla giderken V ve Eun onun arkasından geliyordu, Jennie onlarla uğraşmamak için başka yollara sapiyordu ve Tae ve Eunwoo Jennie'yi kaybetmişlerdi.
Jennie'den
Ah ne gerizekalı insanlar var şu Dünyada
JN: salaklar
JS: sevgilim onların peşine düşmessin değil mi?
JN: sen hiç mi benim anılarımı dinlemedin?
JS: nerden ve kimden dinleyebilirim sence Jennie boş boş sorular sorma
JN: tamam sakin
★★★★★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deliler Hastanesi★𝑱𝑬𝑵𝑺𝑶𝑶 (Tamamlandı)
FanfictionMasum iftira atılmış bir kız, 22 yaşındayken 7 yaşındaki çocuk gibi davraniyordu fakat yaşadıkları herşey ve becere bildiği herşey aklindaydi ve hatırlıyordu.