Agagagaga 2. Bölümü yazıyom hayatınızın en saçma ilk bölümünü okudunuz ne düşünüyonuzzz
-------Bölümü nerde bıraktığımi unuttum amk neyse ödev yapıp yazcam bb
----
Basliyomm
-------Teyzemin yuzü bembeyazdı, ben ise boş boş teyzeme bakiyordum. Teyzem yatağa oturup suratını kapattı, o sörada aşağıda birilerinin evden çıktığını duydum. Ardından annemin ağladığını. Amcam kuzenimi almaya geldiğinde oda teyzemle aynı durumdaydı. Teyzem de eşyalarını toplayıp çıktı, ben odamda öylece otururken annem salonda ağlıyordu..
Geçmişim hakkında sadece bunları hatırlamam gerçekten çok acı. Aslında üzülmuyirum.. sadece.. bence insan kendi hakkında daha fazla şey bilmeli.
*Telefon çalar*
?:Toplantıya gelmeyeceksin herhalde liderciğim??
Y:Omaygat Sanzu ne kadar komiksinnn
S:Hadi hızlı gel herkes seni bekliyo amk
Y: Knk biz ne ara toplantı olcak dedik?
S: Kim beynini yıkadı senin aşkımmm
Y: *telefonu kapatır*
Cidden bıkmıştım. AGGGGH HİÇ TOPLANTI ÇEKEMEM ŞU ANDAĞ
*Sanzu geri arar*
Y:Ne var neeeeğ
S:YUI TOPLANTIYA GELSENE KAVGA ETCEZ YARINN LİDERİN PLANI LAZIMM
Y: Planları koko yapıyo ona sorun
S: Ya bak... GEL HEMEN.
Y: Peki ya öff
*telefon kapanir*
Hızlıca üstümü giyinip çıktım. Motoru sürerken millet bana çok ters ters bakiyordu, uyuz olduğum için çok hizlı gelmiştim falat yoldayken az kalsın 3 kişiye çarpiyorudumm👍👍
Toplantı yerine geldiğimde tüm kurucu üyeler oradaydı ve ben harika bir şekilde geç kalmıştım. (Aferm sana) Rindouya bir bakış atıp önüme döndüm. Biri toplantı başliyor diye bağırdı ve herkes sustu. Ben ne diyeceğimi bilmiyordum. Kavgayı planlamayı BİRAZZZ unutmuş olabilirim belki derken koko yandan plan kağıdını elime tutuşturdu. Kavgadan ònce kağıda plan çıkaran ilk ve tek ve son çeteyiz herhalde. Ama işe yariyor onu kabul etmek lazım yane.Y:Plana göre lavga edeceğimiz alana ana kapıdan değil yan kapıdan girmeniz gerekiyor. Bunu o zmn 4. Seviye arkadaşlarım siz yaoın ztn güçlüsünüz. Tamam başka bişe yok gidebilirsiniz.
Birden herkes bana döndü, çok garip bakiyorlardı. YineledimY:Arkadaşlar gidebilirsiniz?
Herkes çok garipti. Yada benim ruh halimden dolayıydı. Çok saçma bir durumdu. Herneyse, en sonunda kurucu arkadaşlarım shibuya'ya kurucu toplanma yerine gidelim demişler ama ben gitmedim. Hiç canım istemiyordi bende eve geri gittim. Bari bilgisayarın başına oturayım derken Meğer sanzuda gelmiş.
S:Noldu sana bu gün?
Y:LAN SEN NE ARIYON BURDA
S: Hani şey, aynı evde yaşıyoriz ya, bende burda kaldığım için.
Y:E NIUE GELDİN? BULUŞMA YOKMUYDU AAA
S: Sevgilim daha ònemli diye geldim aaa?
Y:Max konusmamız yanliz
Güldük. İyiydi. Sanzu genelde sakin olurdu, tabi arada bir kudururdu ama genelde beni kontrol altında tutmaya çalıstığını falan söylerdi. Sonra Sanzunun bişetler soracağını ama sanki çekindiğini hissettim.Y:Noldu Sanzu? Birşey sorcak gibisin??
S: A şey ya çok önemli bir şey degil yani
Y: Kanka geveleme söyle işte
S: Bu gün bir tane toplanti gibi bişey olcak deniyodu, çete liderleri arasında.
Y: Konu ne?
S: Orası karışık
Y: O ne demek yaa?
S: Ya şöyle, amaçları babandan ve çetesinden kurtulmak, tüm nefreti toplamış adamcağız.
Y: AdamCAĞIZ??
S: Şaka be. Neyse işte asıl problem.. kizı okduğun için onu senin boğazlaman gerektiğini düşünüyorlar.
Y: Hıı aynen yaparım bende. Amk polislsrin hedeflwdiği ilk kişi benim salaklar herhalde öyle bir şeyi böylw bir zamanda yapar mıyım ae.
S: Biliyorum işte neyse onu toplantıda söyliceksin.
Y: Tabe efendim.
S: Gel bişeler yapalım haberi öğrendiğine göre.
Y: Film izleyelimmmmmmmmmmmm
S:Tamam.---------
Nasıll oldu bölüm???
Biraz kısa yazdim gene akşam yaziyom annem gormesin diye. Nys öyle yorum yapıp işaret atar mısınızzz (oyle mi deniyo)
Bay bay aşkolarr💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers x OC
Fanfiction47572768 yıldir uzattığım senaryoyu buraya yaziyorum hehe