gizli numara

31 0 4
                                    

Günlerden pazartesi mislina zamanı daraldığı için telefona bakmayacaktı normalde sadece saate bakıp kapatacaktı telefonu ama telefonu açtığında bilinmedik bir numaranın ona yazdığını gördü. Şimdi korkmuştu ve şaşkına dönmüştü.
Neyseki çok fazla umursamadan saate bakmıştı, zamanın azaldığını görünce hemen hazırlanıp okulun yolunu tuttu.
Okula geldiğinde okuldaki herkez telaşlıydı yanındaki çocuğa ne olduğunu sordu çocuk 'herkeze bilinmedik bir numaradan mesaj geldi'
dedi ve ekledi sanada geldimimislina çok tedirgin olmuştu yutkundu ve o titrek sesiyle sadece 'E-evet' diyebildi tam o anda zil çaldı herkez sınıflara dağılınca öğretmenin bu konu hakında herkezi uyrdığını gördüler hoca derse geçti fakat öğrenciler dersi dinle yemeyecek kadar korkmuşlardı hoca bunu farketti ve öğrencileri dahada sıkmamak için dersin boş olduğunu duyurdu öğrenciler ufak bir sevinç çığlığı atsada içindeki korkuları gitmemişti

hoca sınıftan çıkar çıkmaz bir masaya topladırlar ve düşündüler 'acaba bu kişi kim ve bizden ne istiyor' öğrencilerden biri konuşmaya başladı 'mesajı alan ilk kişi mislina onun telefonundan geri mesaj yollayalım' mislina ilkden bilgilerinin yayılmasından korktuğu için istemedi ama telefonu elinde sonunda onlara verdi sınıf arkadaşları 'bizden ne istiyorsun' yazdığı anda cevap geldi sınıftakilerin hepsi çok şaşırmıştı ne olduğu belirsiz bu kişi hep telefonun başında mı bekliyordu şimdi herkesin kafası daha çok karışmıştı boş bir şekilde tavana bakarken mislina tavanda birşey gördü biraz daha dikkatli bakınca bunun bir kamera olduğunu fakreti hemen arkadaşlarına tavanda bir kamera olduğunu söyledi bu sürede zamanın nasıl geçtiğini anlamamışlardı ders zili çaldı ve herkez toparlanmaya başladı fakat mislainanın aklına daha iyi bir plan vardı geceyi burda geçirip o adamın kim olduğunu bulacaktı bunu arkadaşlarına söylediğinde arkadaşları bunun çok tehlikeleri olduğunu ve tehlikeye girmeyecek lerini söylediler ve gittiler mislina buna üzülse de hemen kendini topladı ve işe koyuldu tam tavandan kamerayı alırken ağzına bir bez geldiğini farketmeden gözleri kararıp bayılmıştı bile.

(Yazım yanlışı varsa kb)

2x4=1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin