ormandaki kulube?!

9 1 6
                                    

Jason yaklaşık 15dakikadır onları takip ediyordu ve en sonunda ormanın içindeki garip bir kulubeye geldiler. Jason korksa da mislinayı bulana kadar gitmeyeceğine söz verdi adamlar içeriye girmişti,jason ise kapıdan onları görmeye çalışıyordu tam içeri bakarken suratına beyaz bir bez yaklaştı neyseki jason bunu hemen farketti ve bezi kendinden uzaklaştırarak kulubeye girip ardından kapıyı sıkıca kapattı. O sırada karina arkadan yaklaşıp jason'u bayıltmıştı

(K=karina)

K:*sırıtarak*beni unutun galiba

*

*

*
Jason gözlerini açtığında kendini bir odada sandalyeye bağlı görünce panikledi, neyseki ipler çok sıkı değildi biraz uğraştıktan sonra kendini çözdü. Ayağa kalkar kalkmaz kapıya yöneldi fakat kaoı kilitliydi odada gezinmeye başladı.

*

*

*
Herkez bu küçük kulübede yanlız olmadığını biliyordu fakat diğer odalara ulaşamıyordu.

(C=chris)

C:karina son oda için bence farklı okuldan bir kurban seçmeliyiz

Karina başını sakayarak onayladı

K:haklısın zaten 3'öğrenciyi kaçırarak çok dikkat çektik, okulun birkaç sokak ilerisinde bir lise daha vardı ordan alabiliriz?

'Peki'dedi chris sert bir şekilde ve sırıttı.

*

*

*
Aradan yaklaşık bir gün geçmişti her odaya günde bir bardak su ile bir tabak pirinç veriliyordu.

*

*

*
Sonunda okul çıkış vakti gelmişti karina
Ve chris hazırlanıp okula doğru yol almaya başladılar..

Mislina ve stella ne zamandır burdan çıkmak için plan yapıyorlardı, mislina çaresiz hissediyordu sandalyeye oturdu ve düşündü acaba stelladan başka kişilerde kaçırılmış olabilirmiydi?

Mislina bunları düşünürken chris ve karina okula varmıştı, içeri girdiler gözlerine bir sınıfı kestiridler tam istedikleri gibi sınıfta sadece bir öğrenci vardı kolay bir şekilde bayıltıp, son kalan odaya götürdüler.

Saat geç olmuştu chris ve karinada yattılar

Ertesi gün mislina şaşırmıştı çünkü chris ve karina odalarına uğramamıştı.

Chris ise öğlen 1'gibi kalktı ve yeni kurbanları mark'ın odasına gitti...

İlk önce mark'a yemeğini verdi ve markı sürerek konuşmaya başladı:

C:ahh zavallı bukadar erken yaşta bunları yaşamak zor ama biliyornusun... Umrumda değil!

Chris rahatsız edici bir kahkağa attı ardından odadan çıktı.

Mark hem sinirlenmişti hemde üzülmüştü çünkü markın güzel bir ailesi vardı her okuldan geldiğinde 'abi'diye bağararak ona sarılan küçük kardeşini okul konusunda onu destekleyip cesaret veren annesini ve iyi okusun diye çok çalışan babası.. Bunları düşünürken markın gözünden yaşlar akmaya başlamıştı, en çokta kendini suçluyordu çünkü annesi ve babası onun kursa ihtiyacı olmadığını söyleseler de onları dinlememişti, daha sonra biraz düşündü burdan kaçacaktı,kaçmalıydı!

*

*

*
Bu sırada Chris ve karina bir lokantada romantik bir akşam yemeği yiyorlardı...

2x4=1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin