gizli adam?

16 1 2
                                    

Gözlerini açtığında başı çatlıyordu fakat karşısındaki maskeli adamı görünce ağrısını umursamadı bile.

Jason:mislina normalde bana çok mesaj atardı fakat son zamanlarda bana hiç mesaj atmıyor ve okula gelmiyor onun için endişelenmeye başladım
Bulunduğu ortam ve karşısındaki maskeli adam msilinanın kaçırıldığını anlamaya yetiyordu.

Mislina tam konuşacak en ellerinin ayaklarının bir sandalyeyle üstelik ağzınında bağlı olduğunu gördü
Baş ağrısı biraz olsun geçmişti aklı yerine geldiğinde biraz düşündü sonunda aklına gelmişti en son tam akmerayı akacak en birden birşey olmuştu ve gözlerini açtığında burdaydı bunları düşünürken bir yandan önündeki maskeli adamı izliyordu.
Bir bilgisayar ile uğraşıyordu biraz daha ekrana odaklanınca bunların bir kamera görüntüsü olduğunu ve görüntüde kendi sınıfı olduğunu farketti.

Sonunda birşeyler anlamaya başlamıştı!
Bunlar tavanda bayılmadan önce gördüğü o kameranın görüntüleriydi o gün kamerayı aldığında bayılmıştı ve onu bu kim olduğu belirsiz adam kaçırmıştı.

Önündeki adam sonunda bilgisayarı kapatıp başka bir odaya gitmişti fakat kapıyı açık unutmuştu karşı odadan bir kız sesi geldi bu ses mislinaya çok tanıdık geliyordu. Mislina bir anda stella diye geçirdi içinden bu stellanın sesiydi!
Mislina okula ilk başladığında tanışmışlardı ne yazıkı stella başka bir sınıfa gitmek zorunda kalmıştı o zamandan beri görüşmemişlerdi. Mislina bir an duygulandı kaç sene sonra stellanın sesini duyuyordu. Bir anlık sevindi fakat çok geçmeden kaçırıldığı aklına geldi bir an bir şok yaşadı bu kim olduğu belirsiz kişi stellayıda kaçırmıştı.

*

*

*

Jason mislinanın çok yakın arkadaşıydı artık iyice endişelenmeye başlamıştı bir karar aldı ertesi gün oda mislina gibi okulda kaldı bu sefer tavandaki kamera yoktu kapılar kilitli idi Jason sınıfları aramaya başladı yan sınıftan bir çığlık sesi geldi Jason panik ile öğretmenler masasının altına girdi ve konuşmaları dinledi:

?:bir kişiyi daha bayıltık karina bu işte baya iyiyiz

Jason ilk duyduklarına inanamadı aklına mislinayıda bu adamların bayıltıp götürebileceği geldi ve onları takip etme karar aldı.

2x4=1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin