Хейлі - юна вампірша, яка не може змиритися з тим, що вампіри не можуть любити кого завгодно. Вампіри живуть за суворими законами, які регулюють їхні стосунки. По-перше, вампіри не можуть закохуватися у вампірів: це проти їхніх законів, оскільки такі стосунки можуть призвести до конфліктів і розколів у суспільстві. По-друге, кусаючи людину, вампір перетворює її на вампіра, що може призвести до неконтрольованого зростання їхньої популяції.
Юний вампір або вампірша першими повинні вкусити того, з ким у них доля. Це визначається особливим ритуалом, який проводиться старшими вампірами. Під час ритуалу використовуються давні заклинання і магічні артефакти, які допомагають визначити, хто є справжньою парою для молодого вампіра. Цей процес є надзвичайно важливим, оскільки від нього залежить гармонія і стабільність у вампірському суспільстві.
Хейлі було важко жити або бути вампіром. Вона відчувала себе самотньою і незрозумілою. Її серце було розірване між бажанням слідувати своїм почуттям і необхідністю підкорятися законам. Вона часто задавалася питанням, чому вампіри не можуть любити так, як люди. Її душа прагнула свободи і справжнього кохання, але реальність була жорстокою.
Поки розповім про її сім'ю. Її маму звуть Белатриса, а батька Річард. У них не було більше дітей, крім однієї єдиної. Ей зараз вже п'ятнадцять років, і в такому віці вона вважається у вампірів досить дорослою, щоб почати навчання вампірській магії. Вона вивчала стародавні заклинання, зілля і мистецтво трансформації. Її навчання було важким і вимагало великої концентрації і самодисципліни.
Навчаючись у дев'ятому класі, у неї є хлопець, він, звичайно, старший за неї аж на п'ять років. Спочатку вона не хотіла бути його дівчиною, але було видно, що він закохався. Пізніше вона зустрічалася з ним через популярність у всій школі. Сама школа знаходилася в Німеччині. Пізніше вона в нього закохалася так, що була готова йому віддатися, але вона була стриманою і розумною.
Ви, напевно, здивувалися, що він робить у 20 років у школі (я про її хлопця). Справа в тому, що в 9 і в 10 класі він залишався на другий рік, а в 11 залишився на другий рік спеціально для неї, тому що він говорив: "Я знайшов свою любов і думаю назавжди, і для неї я готовий залишитися ще раз".
У них у класі з'явився новенький тиждень тому, але ще жодного разу не з'являвся у школі. Хейлі була заінтригована, але її серце було важким від сумнівів і страхів. Вона не знала, чи зможе новенький допомогти їй розібратися зі своїми почуттями, але сподівалася на це.
Бо батько сказав їй що новенький буде вампіром ."Я знайшов свою любов і думаю назавжди, і для неї я готовий залишитися ще раз". Як мило, правда?
Кінець глави