Новенький

1 0 0
                                    

Прокукурікав півень 🐓 рівно о 7:00. Жартую, Хейлі не живе в жодному селі, просто пролунав дзвінок на її смартфоні. Їй зателефонувала подруга Лілі.

Привіт, Хейлі! Ти вже прокинулася? - запитала Лілі з ентузіазмом.

Так, щойно. Що сталося? - відповіла Хейлі, намагаючись приховати свої емоції після розмови з батьком.

У нас сьогодні нова зустріч у школі. Ти пам'ятаєш про новенького? Він нарешті з'явиться! - Лілі звучала схвильовано.

Так, пам'ятаю. Цікаво, хто він такий, - Хейлі спробувала відволіктися від своїх думок.

Кажуть, він зі старовинного роду вампірів. Може, він зможе допомогти тобі розібратися зі своїми почуттями? - запропонувала Лілі, яка була єдиною, хто знав, що Хейлі вампірша.

Не думаю, що хтось зможе мені допомогти, - зітхнула Хейлі. - Але дякую за підтримку.

Не переживай, Хейлі. Все налагодиться. Побачимося в школі! - Лілі попрощалася і поклала трубку.

Хейлі подивилася на годинник. Їй потрібно було збиратися до школи. Вона швидко одяглася і вийшла з дому, прямуючи до школи. У голові у неї все ще крутилися слова батька, але вона вирішила зосередитися на прийдешньому дні та зустрічі з новеньким.

Коли Хейлі прийшла до школи, вона побачила, що всі учні зібралися біля входу. Всі говорили про новенького, і Хейлі відчула, як її серце починає битися швидше. Вона підійшла до Лілі, яка вже чекала на неї.

Ось він, - прошепотіла Лілі, вказуючи на високого хлопця з темним волоссям і пронизливими очима. Він стояв трохи осторонь, спостерігаючи за натовпом.

Він виглядає... загадково, - сказала Хейлі, намагаючись приховати своє хвилювання.

Так, і дуже привабливо, - додала Лілі з усмішкою.

Хлопець помітив їх і підійшов ближче. Він зупинився перед Хейлі і Лілі, його погляд був спокійним і впевненим.

Привіт, я новенький. Мене звуть Алекс, - сказав він, простягаючи руку.

Привіт, я Хейлі, а це моя подруга Лілі, - відповіла Хейлі, потискаючи його руку. Вона відчула легке тремтіння, коли їхні руки зустрілися.

Радий познайомитися, - сказав Алекс з усмішкою. - Сподіваюся, ми зможемо стати друзями.

Хейлі відчула, як її серце трохи заспокоїлося. Вона не знала, що чекає на неї в майбутньому, але відчувала, що ця зустріч змінить її життя.

ХейлиWhere stories live. Discover now