Зізнання і Розлука

1 0 0
                                    


Хейлі, Алекс і Лілі продовжували свої дослідження в підвалі. Вони знайшли багато цікавих фактів про вампірів, їхні здібності та історію. Але між ними почали з'являтися нові почуття і напруга.

Одного вечора, коли вони залишилися наодинці, Алекс вирішив зізнатися Хейлі в своїх почуттях.

Хейлі, я повинен тобі дещо сказати, - почав Алекс, його голос був трохи тремтячим.

Що сталося, Алекс? - запитала Хейлі, її очі були сповнені турботи.

Я... я закохався в тебе, - зізнався Алекс, його очі блищали від щирості. - Я знаю, що це може бути несподівано, але я не можу більше тримати це в собі.

Хейлі відчула, як її серце починає битися швидше. Вона не знала, що відповісти, але відчула, що її почуття до Алекса також сильні.

Алекс, я... - почала вона, але її перебила Лілі, яка випадково почула їхню розмову.

Що ти сказав? - вигукнула Лілі, її очі були сповнені гніву. - Ти закохався в Хейлі?

Лілі, я... - почав Алекс, але Лілі не дала йому договорити.

Як ти міг? - продовжувала Лілі, її голос був тремтячим від емоцій. - Я думала, що ми друзі!

Лілі, заспокойся, - спробувала втрутитися Хейлі. - Це не те, що ти думаєш.

Ні, це саме те, що я думаю! - вигукнула Лілі. - Ти завжди була в центрі уваги, Хейлі. І тепер ти забираєш у мене Алекса!

Лілі, це не так, - спробувала пояснити Хейлі, але Лілі вже не слухала.

Я більше не можу бути поруч з вами, - сказала Лілі, її очі були сповнені сліз. - Я йду.

Лілі вибігла з підвалу, залишивши Хейлі і Алекса наодинці. Хейлі відчула, як її серце стискається від болю. Вона не знала, що робити, але відчувала, що втратила свою найкращу подругу.

Хейлі, я так шкодую, - сказав Алекс, його голос був сповнений жалю. - Я не хотів, щоб так сталося.

Це не твоя вина, Алекс, - відповіла Хейлі, її очі були сповнені сліз. - Ми повинні знайти спосіб все виправити.

Раптом двері підвалу відчинилися, і до кімнати зайшов батько Хейлі.

Хейлі, нам потрібно поговорити, - сказав він, його голос був серйозним.

Що сталося, тату? - запитала Хейлі, її серце билося швидше.

Ти поїдеш до іншої країни, - сказав батько. - Тобі потрібно навчатися вампірству, ритуальній магії і всьому, що пов'язано з нашим родом. Це важливо для твого майбутнього.

Але тату, я не хочу їхати, - відповіла Хейлі, її очі були сповнені сліз. - Я хочу залишитися тут з Алексом і Лілі.

Це не обговорюється, - сказав батько, його голос був твердим. - Ти повинна поїхати. Це важливо для нашого роду.

Хейлі відчула, як її серце стискається від болю. Вона не знала, що робити, але відчувала, що її життя змінюється назавжди.

Я розумію, тату, - сказала вона, її голос був тремтячим. - Я поїду.

Добре, - сказав батько, його голос був трохи м'якшим. - Ми підготуємо все необхідне для твоєї подорожі.

Хейлі відчула, як її серце наповнюється рішучістю. Вона знала, що попереду її чекають нові випробування, але була готова до них. Вона повинна була знайти спосіб захистити своїх друзів і зберегти свою свободу.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Nov 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ХейлиWhere stories live. Discover now