(סליחה אם הגיף עשה לכן התקף לב.
נ.ב- ג׳וש תמיד עושה לי התקפים.
התשיעי ליולי- פרק חמישי למרתון. אל תשכחו להצביע ולהגיב, עבדתי הרבה זמן על הפרקים ואני ממש אודה לכן אם תבזבזו כמה שניות נוספות מחייכן על הצבעה ואולי גם תגובה.)נקישה בדלת הסיתה את מבטה של פייפר מהטלוויזיה והיא קמה לעבר הדלת ופתחה אותה. תומס הופיע וחייך.
״תומס, היי!״ היא אמרה במבוכה. הוא גירד בעורפו וחייך גם הוא.
תומס חשף את זר הפרחים הצבעוני שקנה לה והיא הסמיקה.
״זה כל כך מתוק, אתה הראשון שקנה לי פרחים״, היא אמרה והוסיפה תודה והוא הגיש לה את הזר.
״בדיוק הייתי בריצה ונזכרתי שיום ההולדת שלך היה שלשום אז קניתי זר פרחים בדרך לפה, די אילתרתי. מזל טוב, אגב! מצטער ששכחתי.״ הוא חייך והיא חייכה והנהנה בחזרה.
״לא, זה בסדר. תודה. אתה....״, היא מלמלה. ״רוצה להיכנס? או ש-״
״האמת היא שאני באמצע הליכה, אבל את יכולה להצטרף אם את רוצה, אני ממש אשמח.״ הוא אמר״הו, אוקיי. תחכה שנייה.״ היא אמרה וניגשה לחדר, נעלה נעליי ספורט מעל הגרביים הקצרות שלה ואספה את שיערה. בדרכה החוצה היא משכה בקבוק מים מהמטבח ואת מכשיר הפלאפון שלה.
היא סגרה את הדלת אחריה וחייכה אל תומס כשהם ירדו במדרגות.
״אז...איך חגגת את יום ההולדת?״, הוא שאל כשהם יצאו מהבניין.
היא נזכרה בדיימונד. מה שעוד יותר מסבך אותה זה שהיא עדיין לא יודעת מה היא מרגישה.
״אממ, עם ההורים שלי ואחים שלי. אנחנו עושים שיט בסוף החודש גם.״ היא מלמלה.
״תהנו״, הוא אמר והיא השיבה תודה.
ההליכה הייתה כל כך שקטה שהם אפילו לא ידעו למה הכל נהיה כל כך מביך.
״אז... את עושה משהו השבוע? כי חשבתי ש-״ פייפר נעצרה במקומה מול שתי דמויות מוכרות.
תומס נעצר גם הוא מבולבל, מביט בפייפר.
״פיי?״, הוא שאל מבולבל. שתי הדמויות נעצרו גם הן.״היי?״, פייפר מלמלה במבוכה.
״היי?״, הדמות השיבה בחזרה וגירדה בעורפה. ״אמא, זו...פייפר.״ היא אמרה.הדמויות היו סטפני ברוקס ואמא שלה.
גרושתו של קאל.״הו...״, היא מלמלה, מחייכת בכוח.
היא ניסתה שלא לכעוס על הילדה שגרמה לגירושים שלה, היא ידעה שזו לא אשמתה. והילדה נראית חמודה.אבל השנאה הלא אישית כלפיה לא יכלה להיעלם.
״הכל בסדר?״, תומס שאל אותן, לא מבין למה השלוש פשוט נעמדות אחת מול השנייה מובכות ומופתעות.פייפר הנהנה חלושות לתומס.
״אז את הבת של פיליס...״, גברת ברוקס לשעבר אמרה.
״כן״, פייפר חיבקה את זרועותיה.
YOU ARE READING
Fractional smoke 〉Hebrew
Teen Fictionכמו בכל סיפור צפוי, לא מפתיע, פייפר גלאסמונד היא נערה שחיה חיים רגילים, בגוף של נערה חסרת מזל שמוצאת את עצמה עם הימים נתקלת בבחירות קשות, נכנסת אל משולש אהבה לא רצוי, חווה אובדן של בן אדם חשוב ופותחת דלתות לשאלות שמתגלות כשחשובות בחייה- והיא מנסה ל...