Bella eve geldiğinde uyuyamadı yapamıyordu aklından bir türlü çıkmıyordu.Bella uyuyabildiğinde saat 02.27'idi.Bella uyandı,kahvaltısını yaptı ve hemen yola çıktı adamı görmek istiyordu.Bella yine ilk ders olan bilim odasına doğru yol aldı içeri girdiğinde adam yoktu evet,adam yoktu.Bella bu durumu daha fazla umursamaya başladı her gün,her saniye,her salise onu düşündü "Ben korkunç muyum?" Bella adamı gelmesi için bekledi.Adam tam 3 gün boyunca Bella yüzünden okula gelmedi.Bella bu durumu artık takmıyordu bile adam 3 gündür gelmediği için varlığını bile unutmuştu.Bir gün o 3 günden sonra hala adını bilmediği adam okula geldi adamın hemen yanına gitti Bella ciddi bir şekilde "Sorun ne benden niye kaçıyorsun? ve en önemli sorum da 'adın ne?'" adam cevap verdi "Adım,Edward" Bella "e diğer soruma cevap vermeyecek misin?" dedi.Edward bir şey demedi ve ordan uzaklaştı.
Bella'da bir şey diyemedi.Bella okuldan çıkarken tam araba sürmeyi öğrenememiş liseli Bella'nın üzerine doğru arabayı sürüyordu.Bella bunu farkettiğinde arabayla arasında 2 metre vardı ta ki Edward onu kurtarana kadar Edward,Bella gözünü açıp kapamadan yanına gelmişti ve arabaya eliyle tutmuştu.Bella gereğinden fazla şaşırdı ağzını bir süre kapatamadı.
Bella eve geldiğinde hemen odasına çıkıp araştırma yaptı onun vampir olduğundan çok şüpe etmişti.Hemen vampirlerle ilgili araştırma yapmaya başladı.Bella araştırmayı bitirince Edward'ın vampir olduğundan adı kadar emin olmuştu.Yarın okua gittiğinde Edward'ın yanına koştu yanına gitti ve aralarında bir diyalog geçti:
-Edward sen vampirsin demi.
-H-hayır değilim.
-Emin misin?
-Evet.
-Tamam,öyle olsun.
Edward içinde geçirdi bu kız nasıl bu kadar akılıydı? vampir olduğunu nasıl anlamıştı?