Bella'nın annesi ve babası boşandığı için çoğunlukla annesinde kalırdı-annesi ve babası farklı yerlerde yaşıyor-Bella babasını görmek istediği için annesinden izin alıp babasının yanına doğru yola çıkar.
Bella babasının yanına geldiğinde heycanlıydı,kalbi normalden fazla atıyordu.Yavaşça yaklaştı ve zili çaldı kapıyı babası açmıştı.Babasını Bella'yı görür görmez içeri davet etti.Bella yavaşça içeri girdi ve babasına "Merhaba baba dedi." babası tedirgin ve heycanlı bir şekilde karşılık verdi "Merhaba Bella" babasıyla öğlene kadar konuşmadılar ikiside tedirgin,heycanlı ve garip hisediyorlardı.Bella böyle olmayacağını anlamıştı babasına dedi ki "Baba yemek yiyelim mi? ben acıktım da" babası hiç teredüt etmeden "tamam nerde yemek istersin?" dedi.Bella herkesin söylemekten bıkmadığı o kelimeyi söyledi "fark etmez." babası dışarıda yemeyi tercih ederdi polis olduğu için gecelere kadar çalışırdı bu yüzden yemek hazırlamaya gerek kalmazdı.
Birlikte bir restorana gittiler ve Bella'nın en sevdiği yemeği yediler.Eve geldiklerinde Bella yorgun ve halsizdi babasına "Baba ben yatağa gidiyorum iyi geceler." dedi.Babası kafasını sallayarak "Tamam canım iyi geceler" dedi.
Ertesi gün babasının şehrindeki okula gitti.Okula geldiğinde herkes ona bakıyordu Bella utandı ve nedense içinde bir korku oluştu neden herkes ona bakıyordu ki? Bella sınıfına girdiğinde 2 kız ona doğru geldi ve "Merhaba,sen yeni kız mısın sınıfa hoş geldin." dediler.Bella karşılık verdi "Merhaba,evet ben yeni kızım,hoşbuldum." Kızlar Bella'ya tam bir şey söyleyecekken zil çaldı kızlar zili duydu ve Bella'ya bir şey söylemek yerine sıralarına geçtiler.Sıradaki ders bilimdi Bella daha yeni geldiği için bilim dersinin yerini bulmakta zorlanmıştı bu nedenle geç kalmıştı.Tek bir yer boş kalmıştı o da korkunç bakışlı bir adamın yanıydı.Bella tek boş kalan yere oturdu yanındaki kişi tuhaftı Bella'ya bakıp duruyor sanki ondan korkuyormuş gibi kaçmaya çalışıyordu.Zil çaldığında daha ismini bile bilmediği çocuk bir adamın yanına gitti ve "Bilim dersinden başka boş ders yok mu?" dedi.Bella'ya bu çok tuhaf geldi neden ondan kaçıyordu ki,kendisi tehlikeli mi görünüyordu? Bella bu durumu pek de ciddiye almamayı seçti.Dersler çok hızlı geçiyordu fakat Bella'nın aklından bir türlü çıkmıyordu adam gerçekten ondan korkuyor muydu?