ben kimim?

59 16 10
                                    

Ben, 4 yıl boyunca burada aktif şekilde sürdüm, iyi kötü arkadaşlarım oldu.
Cinsellik/küfür barındıran söz veya benzeri şeyler ile karşılaşınca, tiksindim, midem bulandı.
Ben: ablama "bir kitap yazmak istediğimi söyledim ve kitabın temelini kurup buraya SON KURT kitabını yazmak için geldim.

Ne amacım art niyetlilik, ne kibir, ne üzmek, nede üzülmektir.

Küfür ettiler bana, anneme babama...

Bir erkeğin gururuna ne kadar ağır gelir bilir'misin?
Karşılık vermedim ağır ve acı da olsa.çünkü
Kendi değer verdikleri umurlarında olsaydı yapmazlardı. ( Elbet bir gün hakkını isterim)

Herkes kendince haklıydı bu hayat kitabında kanka.

Bende kendimce haklıyı bildiğim şeyleri yaptım, kendimce doğru dediğim yoldan gittim.
Kim olursa olsun, sevdiklerim dahil, tiksindiğim, yada hazmedemeyeceğim yönlerini gördüğümde onları bırakıp gittim ve bunu okuyanlar dahil!

Fakat lütfen beni yargılamayın 🥺

+18 tepki gösterince
Din bekçisi diyorlar.

Kötü bir hissini paylaştığında,
Alim olmuş başımıza diyorlar.

Neden böyleyiz?
Neden gözümüz hep başkasında?

Ben gün geldi dinsize de laf etmedim, gün geldi açık gezen, çıplak gezene de laf etmedim. Çünkü onlar gibi benimde günahlarım var,
İmanın kimde olduğunu bilemeyiz
Zina etmemiş, alkol gibi büyük günahlar işlememiş olsam'da benim'de geçmişten namaz eksiklerim var.

Gün geldi bende öfkelenip kin tuttum,
Lan kelimesi kullandım,
Tehdit ettim. Ben aciz bir kuldan başka birşey değilim.

Benim imanımı sorgulamayın, (benim sizinkini sorgulamadığım gibi)

Bu arada insanları asılsızca bilip bilmeden yargılamak kul hakkına girer.

Kimi kız tesettürlü olsa" ne beklenirse onlardan beklenir diyorlar.
Dini kitap yazıyoruz, yalancı, münafık gözüyle bakıyorlar.

Çok sevdiğim bu uygulamadan'da yazdığım kitaptan'da bıktım usandım, ....
Yanlız kalmayı kimse sevmez/tercih etmez, ama yanlız kalmaya muhtaç yaşıyoruz.
Midem bulanıyor kadınlardan/erkeklerden,
Kahkahalarından, öfkelerinden.

Kendimi bildim bileli, içimde bir duygu his var.
Tanıdığım yada tanımadığım, bazı kişilere karşı, tiksinti mide bulantısı tutuyor.
Kalbime ağrılar giriyor, kalbim hızlı hızlı atıyor, o kişiden uzak duruyorum ve yakın zaman sonra, o tiksindiğim kişinin çok kötü yollara saptığına şahit oluyorum ve bu (DEFALARCA) gerçekleşti.

İstediğiniz gibi yorumlayabilirsiniz kardeşlerim, ama imanımı sorgulamayın lütfen!
Alim olmuş başımıza demeyin.
Ben aciz, günahkar, kalbi kırık bir erkek kul olmaktan başka hiçbirşey olamadım....

İslam bekçisi diye lakap takmışlar bana
EVET ÖYLEYİM,!
Bunu bana söyleyen insanlar, zinadan her türlü iğrençliğe kadar herşeyi yapıp sonra elhamdülillah müslümanım diyorlar

Öyleyim.
DİN BEKÇİSİYİM BEN.

Madem müslümansınız kardeşlerim, o zaman mahşerde bu iğrençliklerle'mi resurulahın karşısına çıkacağız?

hiç üzülmüyorum, vicdanım rahat
+18 kitaplarınızı şikayet ettik, kapatıldılar,
İğrenç hakaretleriniz ve sapıklığınıza tepki gösterdim.
Ben böyle söylerken sanmayın 'ki kendimi üstün güçlü gördüğü.
Ben ailemle yıllardır konuşmuyorum,
Reel de ve sanalda arkadaşım, tanıdığım, yok.
Yıllar boyunca yanlız yaşıyor, odama kapanmak ve kursa gidip ortaokul öğrencilerine, bağlama dersi vermek dışında hiçbirşey yapmıyorum ben....

Tek tanıdığım var oda Allah,
Böyle cesaretli davranıyorsam oda, Allah dışında, ölümden bile korkmadığımdır.
Ben düşe kalka kendimi olduğum gibi buraya kadar getirdim.

Son söylemek istediğim şey şudur!

"Eğer gençlik dedikleri: zina etmek, küfür etmek, +18 kitap okuyup, ama sapıklara engel atmaksa, büyüğe saygısızlık, küçüğe hürmet etmemekse,
Eğer ki gençlik dedikleri, İslam'ı kendi kafasına göre kurallaştırıp yaşamaksa.

Ben genç falan değilim!

Ben genç falan değilim!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

K

Son MektubumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin