Artık kimseyi kaybetmek korkmuyorum, biliyor'musun,
Senin yüzünden senin nankörlüğünden,
Senin ihanetin o kadar acı'ki birdaha kimseyi kaybetmekten korkmadım üzülmedim,
Aslında bunun için teşekkür mü etsem, kötülesem'mi bilmiyorum, bir mektup yazmak geçiyor içimden sana ama birdaha vazgeçiyorum. Yaptığın ihanet doymama yetti.
Benim senden almak istediğim birşey yoktu aslında, güzelliğin dışında.
Verdiğim değer, sevgi güven için üzülmüyorum. Ne yaparsam yapayım ben buyum çünkü.
Benim dönüp seninle konuşmak gibi bir hayalim var, ama buna engel bir delikanlılığım var!Çünkü bir başkasının değdiği tene ben aşk diyemem. hayatıma kattığın ebedî acıları görsen bir kere pişman olu musun diye düşünüyorum, ama hayır yaşamadan anlamazsın.
Sen hiç bebek yaşında çalışmak zorunda kaldın'mı?
Hiç ailene bakma yükümlülüğünü babandan aldın mı?
Sen hiç bir defa olsun sıcak evinde çıkan küçük kavgalara akıttığın gözyaşları dışında, bir kere olsun, -24 derece Erzurum soğunda ellerin titrercesine saatlerce üşüdün mü?
Sen hiç bir duvar kenarında oturup gençliğini yanlızca geçirdin'mi?
Birde yanlızım kimsem yok diyorsun be,
Peki koynunda uyuduğun kuzenlerin?
Sana çok emekleri geçmiş anlaşılan yeme onların hakkını.Hangi yüzle utanmadan yıllar sonra karşıma çıkıyorsun LAN
ZARAR VERMEMİ Mİ İSTİYORSUN,
ALDATIP GİTTİĞİN GÜN KILININ TELİNE ZARAR VERDİM'Mİ KAŞAR SENİ.SEN HİÇ ABİN İLE BABANIN ARASINDA SAATLERCE DAYAK YEDİN Mİ?
o alay ettiğin sazımın teli, sesleri ile alay etmiştin hatırladın'mı? Sadece hobi olarak mı çaldım gece sabaha kadar sanıyorsun?
Kusura bakma sevdiğim, ben kürdüm, êz kurmancım, biz senin gibi bir başkasının kollarında vakit geçiremeyiz,
ben kürdüm, kusura bakma, senin gibi tatillerde eğlence mekanlarında geçmedi ve geçmiyor benim hayatım,Ve hiçbir zaman da olmayacak!
Güzelsin, hemde çok... Yüzüne bakacağım bütün kadınlarda seni göreebilecek kadar güzelsin, lakin aldanma sevdiğim o haline, içimdeki imanın senin güzelliğinden kat kat üstün değerli olduğunu çok iyi anladım.
Senin zalimliğinden sonra ne yemek, ne sevgi anlar oldum,
Hz Muhammed aleyhisselamın bir sözü vardır.
"Eğer ki içinizden birisi diğerini öldürürse siz Habil olun derdi.
Bende kabil değilim.
Ömrüm boyunca kendimi avutup iyim dediğim sözlerimi şimdi bitti gitti
O aşk öyle canım cicim demekle olmuyordu.
Sen iyi bilirsin, nasıl değer verdiğimi,
Ne pişmansın değil mi, şimdiki sana gelen aldatılmalar, benim ayrıcalıklarımı gözüne gözüne vuruyor.Anam babam yalanmış, sayende anladık,
Hangi birini yazam buraya, aileden yediğim darbeleri mi,
Sağdan mı soldan mı,Rabbim buyurur'ki "ben herşeyi bir Sebep için yarattım.
Madem öyleyse yaşadığım acının hikmeti nedir araştırdım ve biliyor musun, cevabımı aldım ben,
Tek dostum Rabbim, şu çektiğim acıların içinde birtek onun varlığını hissediyorum.
Erkekler eğlenceyi eğlendirmeyi ne kadar çok sever bilirsin, şuan zaten gayet iyi yaşatırlar sana,
Taş kalpli erkekler ne kadar ağlayabilir'ki değil mi
Sana göre onlar, duygusuz , sadakatsiz, güvenilmez, pisler..
Sen bana sor kaç yıl boyunca her gece ağladığımı ve şunu gayet iyi anladım'ki gerçekten erkeğin gözünden akan gözyaşları zormuş....
Yakıyor....
Çok acıtıyor.
Ağladıktan sonra rahatlamıyor'muş erkekler onu anladım.
Gözler mosmor, sessizim. bir ağaç ektim kalbime, yazdım adını, her yaprağıma
Annemi babamı seni, abimi ailemi,Aşk rüzgarı koydum adını, sen bilirsin gerizekalı korkak kaşar.
Nede olsa bana yazma cüreti gösterirken okumuştun kitabımı.
Bilirsin ne marifetliyim, sevdiğim.
Resimden söze kadar. Ömrüm boyunca yazdığım en uzun ve en güzel şiirleri yazdık sayende....Hz Muhammed aleyhisselam der"ki kim'ki bir erkeği ağlatırsa bütün gün melekler ona lanet okur.
Hiç korkuyor'musun yalanlarının karşılığını nasıl vereceksin diye.
Ben evlenmenin hayallerini planlarını yaparken, sen aldığın ilginin zevki peşindeymişsin.
Neyse önemi yok bunun. Bu benim imtihanımdı, hastalığım arttı, her sabah kriz geçirmiş olarak uyanıyorum.
Teşekkürler. Sen koynunda olduğun heriflerin peşini, bende Rabbimin aşk ağacının basamaklarını geçmekten vazgeçmeyeceğiz.
Ve şu 3 sözümü unutma çünkü sen gizlice beni takip edip bunu okuyacak kadar namussuzsun..
1. O güzellik senin değil, veren almasını'da çok iyi bilir.
2. Ne olursan ol, kim olursan ol, ben arzularıma yenik düşüpte tekrardan peşine gelmem.
Ve son sözüm iseİsra Suresi, 67. ayet: Size denizde bir sıkıntı (tehlike) dokunduğu zaman, O'nun dışında taptıklarınız kaybolur-gider; fakat karaya (çıkarıp) sizi kurtarınca (yine) sırt çevirirsiniz. İnsan pek nankördür.