Merhaba arkadaşlar. Sizden kapağı 10 üzerinden oylamanızı rica ediyorum.
Şimdiden teşekkürler❤️Bu arada belirtmek isterim ki, direkt konuya giriş yaptım. Çünkü kendimi biliyorum, tanışmadır vs yazamayacaktım ve bu kurguda ilerlememe büyük bi engeldi. Okumak istemeyen olursa saygı duyarım.
6 ay sonra...
Arabayı park ettikten sonra şirkete şöyle bi' göz gezdirmiştim. Aylar önce ablam için buraya gelmiştim, şimdi ise çok farklı bir sebeple buradaydım.
Kapıdaki korumalara kafa selamı vererek içeriye ilerlediğimde elimi cebime sokmuş rahat bir tavır takınmıştım. Etraftaki insanlara bakmadan asansöre binmiş, en son kata çıkmak için beklemeye başlamıştım.
Aynada saçlarıma son kez şekil verip kendimi alıcı gözüyle süzmüştüm. Gayet yakışıklıydım.
Patronun kapısını birkaç kez tıklatıp içeriye girdiğimde Vedat bakışlarını dosyalardan çekmiş, bana yöneltmişti. Kömür karası saçları, esmer teniyle öyle güzel bir uyum sağlıyordu ki, her gördüğümde içim gidiyordu.
Yüz hatları oldukça keskin, vücudu ise bana kıyasla fazla iriydi.
Üzerindeki siyah gömlek öyle yakışmıştı ki, içimde bir şeylerin fokurdamasına sebep olmuştu.
Ayağa kalktığında iri cüssesine hayranlıkla bakmıştım. Vedat, gerçekten olağanüstü bir adamdı.
Bana gülümseyerek baktığında vakit kaybetmeden yanına yaklaştım. Kollarımı boynuna doladığımda büyük, damarlı eli belimi sıkıca kavramıştı. Gözlerimin içine hasretle baktığında midem kasılmıştı.
Yumuşak dudaklar boynumu esir alırken koluna tutundum. "Özledim." dedi, sert ses tonuyla.
"Ben de." dedim kısaca.
Büyük eller çenemi kavradığında kendisine bakmamı sağlamıştı. "Ben de ne?"
"Ben de seni özledim. Çok özledim."
Sabrım kalmadığında parmak uçlarımda yükselerek dudaklarına uzanmıştım, Vedat hemen karşılık vererek beni kendisine daha çok çekmişti.
Yanaklarıma baskı uygulayarak içten bir şekilde öpmeğe devam ettiğinde dudaklarımdan ufak bi' inilti dökülmüştü dudaklarına.
Kapı birkaç kez tıklatıldığında hızla ayrılarak ondan biraz uzaklaşmıştım. Nefes nefese kaldığımız için biraz bekleyip "Gir" demişti.
Mini etekli sekreter içeriye girdiğinde bakışları ikimiz arasında gidip geldi, ardından yapmacık gülümsemesiyle Vedat'a "Efendim, imzalamanız gereken dosyalar var." dedi.
Vedat kafasını sallayıp geçip yerine oturmuştu. Dosyaları önüne bıraktığında Vedat "Çıkabilirsin." demişti kısaca.
Mini etekli şeytanın yüzü düşerken Vedat'ın ondan yana bakmaması sinirini bozmuş gibiydi. Gülümsememe engel olamazken sırıtarak odada bulunan geniş koltuklara yönelmiştim.
Herkesin hayranlıkla baktığı, arzuladığı adam bana aşıktı.
Sırıtmaya devam ederken kafamı sallayıp yumuşak koltukta geriye yaslanarak ânın tadını çıkarmaya başlamıştım. Vedat ise imza işiyle uğraşıyordu.
"Çok komik." dediğimde kaşlarını kaldırarak "Komik olan ne?" diye sormuştu. Koltuktan destek alarak kalktığımda sırıtarak yanına ilerlemiş, kucağına yan bir şekilde oturmuştum.
"Herkes sana aşık, sen bana."
"Öyle mi dersin?"
Gözlerime öyle bir bakıyordu ki, sanki en derine ulaşmak istermiş gibiydi. Öylesine içtendi.
Karşıma nasıl çıktı bilmiyordum ama bu adam benim kaderimdi.
♤
Şimdilik bilgilendirme amaçlı kısa bir bölümü sizlere sunuyorum. Eminim ki, çok güzel ilerleyeceğiz.
Fikir belirtmeyi unutmayın, benim için önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEFTUN- GAY
Teen Fiction+18 DÜZENLENİYOR İki erkeğin birbirine olan sevgisini konu alan hikayedir.