10 Ocak Çarşamba 2024
Yunjin x ChaewonChaewon
Sen de mi gitmedin okula?Ay parçam
sabır tanrım.
Evet,gitmedim.Chaewon
Yurdun salonunda oturuyorsun.Ay parçam
Oturamaz mıyım?Chaewon
Otur,tabii
Yanına gelmek şartı ile neden olmasın.Ay parçam
Kalkıyorum.Chaewon
Hayır,dur.
Bu kadar nefret ediyor olmazsın benden.Ay parçam
Ediyorum.Chaewon
Güzel.Chae
Bedenim durmuşcasına yurt salonunun dışında ağaç gibi duruyordum.Bir anlık hareket yaparak salonun kapısından içeriye girip Yunjin'in yanına kaçmasına fırsat vermeden hızlıca gittim."Yunjin,beni dinle lütfen.Ben senin arkandan tacizci falan demedim."
Yunjin'in beni refleks olarak ittirdi.Şaşırmış gibi görünüyordu.Gözlerine baktığımda ne kadar burkulmuş olduğu anlaşılıyordu.
"Ne sikim anlatıyorsun Chaewon,yanıma gelme demiştim sana!"
O kadar stres olmuştum ki bütün kan damarlarım kana o kadar hızlı kam pompalıyordu ki sanki her yerimin yandığını hissediyordum.
"Gerçekten Yunjin,ben sana hiç bir şey yapmadım.Ne tacizci dedim,ne de seni aldattım.Beni bir dinle sonra ne yapmak istiyorsan yap,sana kalmış."
Yunjin tüm dik ve sert bakışlarıyla ürkünç gözüküyordu,ama yine de çok güzeldi.Koltuğa oturdu.
"Ne anlatacaksan anlat,bir daha da rahatsız etme beni."
Bir an sevincimle koltukta doğruldum.O'na sarılmak istedim ama yapamazdım.
"Tamam anlatıyorum...
Biliyorsun Giselle ile arkadaşdık.
Giselle ve Karina ise sevgiliydi,Karina bir gün Giselle'yi benle gördü,kıskandı.Daha sonra benim yanıma gelip beni uyardı."Sevgilimden uzak durmazsan olacaklardan ben sorumlu değilim."tarzı cümleler takındı.Ben onu asla kafama takmadım,Giselle ile konuşmaya devam ettik.Bu sefer Karina daha ileri gitti.Benim için "Tacizci,pis,namussuz..."tarzında şeyler kullanmaya başladı.Bu sefer ben atarlandım ve kavga ettik.
Hatırlıyor musun Yunjin?Sen bana yüzüne ne oldu diye sorduğunda kedi çizdi demiştim.
Bu sefer Karina okulda adımı çıkartmaya başladı ve Giselleyle bir videomuzu bir çeteyle anlaşma yapıp shop yaptırdı.Shop olmayan videoda ben Giselle'nin saçındaki bir şeyi almaya çalışıyordum ama nafile.
Sonrasını biliyorsun zaten,seninle cinsellik için çıktığımı falan idda ettiler.
Bak Yunjin elimde kanıt ile geldim yanına,benimle konuş ya da konuşma,ama benim bir suçum yok."
Konuşmamı bitirmemle Yunjin ağlamaya başladı.Aslında bende ağlıyordum ama farkında değildim.
"Bana anlatabilirdin aptal!Neden hiç bir şey anlatmadın?!Hepsinin amına koyacağım."
Yunjin hiç görmediğim kadar sinirli duruyordu.Bir yerleri yumruklamak için ayağa kalktı-Bu özelliğini çok önceden keşfettim.-Ama hemen bir şey yapmadan onu koltuğa geri çekmeyi başardım,yurttan atılmak istemezdik.
Yunjin ağlaması geçtiğinde Turuncu saçları ve beyaz yüzüyle doğrudan sadece bana bakıyordu.Ona sarılmam için küçük bir işaret yaptı.
Şaşırmıştım,ama sevinmiştim yine de.
Hemen gidip ellerimi beline bağladım.
Sıcak olan üstündeki kırmızı kazak değil aramızdaki bağdı sanki."Bayadır böyle sarılmıyordun bana Huh."
"Bir dahakine sarılmaktan ilerisine gideceğimden emin olabilirsin Kim."
-
Bok gibi oldu biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Christmas|purinz|
FanfictionChaewon:Geçen yıl başını hatırlıyor musun Yunjin?Beni belimden kavrayarak karın ortasında dudaklarımı yavaşça öpmüştün.