31 Ocak Çarşamba
Yunjin x ChaewonAy parçam
Neden bana her baktığında parlarıldıyan güzel gözlerini saçların ile saklıyorsun?Miniğim
Saklamıyorum ki...Ay parçam
Saklıyorsun
Yanına her geldiğimde benim gözlerimin içine bakıyorsun
Bugün bakmadınMiniğim
Nasıl fark ett|
Sana öyle gelmiştir
Ben senden neden kaçayım
Odama gelebilirsin,istediğin kadar bakarım sanaAy parçam
Nereden vuracağını iyi biliyorsun değil mi?
Hazır tatildeyiz
Seni bir yere götürmek istiyorumMiniğim
Hmm
Neresiymiş?Ay parçam
Orası da sürpriz kalsın,hm?Miniğim
Yanıma gelmeyecek misin?Ay parçam
Çok mu istiyorsun gelmemi?Miniğim
Evet,sen bir ilkimiz olsun istemez misin?Ay parçam
Eğer oraya gelirsem,tanrı şahidim,seni öyle bir sikerim ki 3 gün yerinden kalkamazsın.Miniğim
BekliyorumAy parçam
Peki,şarap alacağım
Beyaz mı istersin kırmızı mı?Miniğim
Kırmızı,
kırmızı şarabın dudaklarındaki duruşunu hiç bir şeye değişmem.Ay parçam
Ben de kırmızı şarabın dudaklarında duruşunu görmeyi çok isterim.Chae's
Yunjin'in attığı son mesajla birden kulaklarımın kızardığını hissettim.
Barıştığımızdan beri her şey gayet yolundaydı.
Birbirimizi bulur bulmaz bir sürü şey yapmıştık.Pamuk şekerle Tv Girl mentioned yaptık,sahilde kıyıdaki taşların üzerinde gitar çaldık,yıl başında yapamadığımız yılbaşı çikolatasını yaptık.Ve daha bir çoğu...Yunjin'in gelmesini beklerken aynanın karşısına geçip kendime baktım.
Üstümde yalnızda kalçamı kaplayan siyah bir şort ve üstümde ise toz pembesi bol bir tişört vardı.Saçlarım dağılmış,yüzüm gözüm kaymıştı.
Hemen saçlarımı elimle düzelttim ve dudağıma vişne aromalı bir nemlendirici sürdüm.Gözlerime belli olmayacak şekilde kapatıcı uyguladım ve bir şeyler hazırlamak için mutfağa yöneldim.
Mutfağa girdiğimde biraz etrafa bakındım.İki tane Kadeh bardağı ve Soju bardağı çıkarttım.
Doğrulup masaya baktığımda salondaki masaya koymanın daha mantıklı olduğunu düşünüp bardakları salondaki koltuğun önünde duran orta boy sehpanın üstüne koydum.Daha sonra tekrar mutfağa girip buzdolabından bir şişe soju ve tekila-yunjin'in en sevdiği içki-çıkarttım.Eğer yaz mevsiminde olsaydık kesinlikle Mimosa içip onunla denizde sarhoş olmak isterdim,o da olur.Masaya son bir kaç şey daha koyduktan sonra kulaklarımı dolduran kapı sesi ile Yunjin'in geldiğini anlamış oldum ki hemen karnımda bir kıpırdanma oluştu.Mesajda söyledikleri beni germedi değildi sonuçta...
Beynimdeki fırtıntınaya bir son verip kapıya doğru yürüdüm.Kapıyı açtığımda Turuncu saçlarıyla Yunjin karşımda duruyordu.Bütün güzelliğiyle tüm cinsleri etkileyebilecek durumdaydı.İçine beyaz bir gömlek giymiş üstüne ise koyu kırmızı bir kot ceket almıştı,altına giydiği bol koyu renk baggy kotu ile saçlarını açık bırakmıştı.Ay parçası gibi parlıyordu.
"Geldin demek."
"Geleceğimi söylemiştim."
"Ee,beni içeriye davet etmeyecek misin?"
Söylediğiyle sarsılıp hemen geriye doğru çekilip elimle girmesini gösteren bir hareket yaptım.
Yunjin,içeriye girdikten sonra kadehleri koyduğum masaya dudaklarımda güzel duracağını düşündüğü kırmızı şarabı bıraktı.
"Bu evin kokusunu hissetmeyeli baya olmuş."
"Nasıl kokuyor ki ev?"
"Senin gibi"
"Yumuşak,huzurlu,sıcak ve tarçınlı kurabiye gibi..."
"Bir sürü şey saydın sende."
"Niye,sevinmedin mi?"
"Aksine,dediğin her kelimenin verdiği ateşte yanıp kül oluyorum Huh."
"Öyleyse ateşimi hisset ve yan Kim."
Son cümlesini söyledikten sonra kızardığımı anlamış olacak ki dolgun dudaklarında hafif bir tebessüm oluştu.
Yunjin,eline şarap şişesini aldı ve ince,uzun ellerinde tutarak kadehlere doldurdu.
"İçmeye başlayalım mı,hm?"
"Malum,bu gece hoş geçecek."Dediği şey ile tekrar kızarmamak için zor duruyordum ama bu dokunsan kızaracak kar beyazı tenim ile birlikte çok zor bir durumdu.
Ben de Yunjin'in yanına oturduktan sonra içmeye başladık.
Zaman atlaması (1 Saat)
"Kırmızı şarap dudaklarında gerçekten güzel duruyor Kim."
"Sen de de öyle Huh,ama anlayamadığım bir şey var."
"Nedir güzelim?"
"Kırmızı şarap sevmememe rağmen senle birlikte içerken neden bu kadar güzel oluyor?"
Yunjin gülümseyip ayağa kalktı.
"Bu da cevabının soran kişide olduğu bir soru işte."
Yunjin bir anda gömleğinin iliklerini açmaya başladı.
"Mesajlarda şaka yaptığımı sanmamışsındır umarım."
Bunu söylerken gömleğinin iliklerini açmaya devam ediyordu.
Ben de onun kucağına doğru yürüyüp
"Umarım sen de dediklerimin şaka olduğunu düşünmedin,sevgilim."
Yunjin gömleğini üstünden atmış bir şekilde üzerime doğru geldi ve beni kendisine-kucağına-doğru çekti.İşte her şey o an başladı.
-------------------------------------------------------
SELAM
SMUT YOK
YAZAMIYORUM
BELKİ KENDİMİ GELİŞTİRİRSEM İLERİKİ BÖLÜMLERDE OLUR
ÜZGÜNÜM
‼️‼️‼️‼️‼️‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Christmas|purinz|
ФанфикChaewon:Geçen yıl başını hatırlıyor musun Yunjin?Beni belimden kavrayarak karın ortasında dudaklarımı yavaşça öpmüştün.