Treiz

88 9 25
                                    

lan bolumu 4 martta yazmaya baslamisim ne zaman yayinliyom LDLWFLWĞDKAÜDKAĞSK
neyse iyi okumalar canlar

7 Nisan Pazar

Yunjin'in yanına geldiğimde elindeki telefonu sinirli bir şekilde kapatıp bana döndü.

Müdürün odasından çıkmış her yeri yara bere içinde olan Yunjin,revirin sıradan bir yatağında öylece oturuyordu.

"Yaralarıma yumruk atmaya mı geldin yıldız güzeli?"

"Hem de kocaman bir yumruk."
"çok aptalsun Yunjin."
"O kız sana o bıçak ile saldırabilirdi."

Yunjin önüme gelmiş olan saçımı kulağımın arkasına attı.

"Sikimden aşağı kasımpaşa."

Yunjin o kadar dalga geçer gibi konuşuyordu ki sinirlerim bozulmuştu.Ben onun için bu kadar endişelenirken o hâlâ taşşak geçiyordu.

Anlık sinirle Yunjin'in omuzuna bir tane de ben geçirdim.

"Aptal!Dalga geçiyorsun bir de ya."
"Kız sana kelebek çıkarttı diyorum."

Yunjin omzu acıdığı için ağzından bir inleme sesi çıkarttıktan sonra geriye doğru zıpladı.

"Ne vuruyorsun ya!Ben onu düşünmemiş miyimdir güzelim."

Bir anlığına Yunjin'e acısamds hâlâ gıcıktım.Lakin buraya asıl gelme amacım "canım" sevgilimin yaralarını iğleştirmekti,daha çok canını yakmak değil.

-Kesinlikle kıyamadığım için-Yunjin'e doğru yaklaşıp

"Gel de halledelim şu yaralarını."

Yunjin,yumuşadığımı fark etmiş olacak ki hemen yanıma geldi ve pamuk uzattı.

Elime aldığım pamuktan biraz kopararak üstüne biraz batikon döktüm.İlaçlı pamuğu hangi yarasına götürsem diye düşünürken en küçükten başlamak üzere ilaçlı pamuğu elmacık kemiğindeki çiziğe götürdüm.

Yunjin'in canı acımış olacak ki hafif yüzünü ekşitti.Bilmiyordu ki bu daha en az acıyanıydı.
Küçük yaralarına ilaçlı pamuğu sürmeye devam ederken Yunjin bir anda sohbet çevirmeye başladı.

"Baskın uke seni hrr"

"Ne diyorsun Yunjin ya?"

"Güzelim kötü bir şey demiyorum ki sen hemen kötü algılıyorsu-ah!"

Yunjin,ilaçlı pamuğu en kötü olan yarasına götürdüğümde artık canı yanmış olmalı ki yerinden zıpladı.

"Çok konuşursan öyle olur."

"Ayıp ediyorsun"
"Ya yavaş sürsene canım acıyor!"

Yunjin aptal aptal söylenirken ilaçlı pamuğu son yarasına sürüyor,elime yara bandını alıp son işlemleri yapıyordum.

"Sen hemşire falan olma tamam mı?"

"Nedenmiş Yunjin?"

"Kütür kütür duruyorsun,kaçırırlar seni."

"Senden başka bir manyak beni asla kaçıramaz Yunjin."

"Öyle mi?"

Yunjin,artık ben son bantı taktığımda iyice manyamış bana yürüyordu.Tamam sevgilim olabilir ama revirde de yapma.

Yunjin,son kelimesinden sonra dudaklarını yalayarak bana bakıyordu.Aptal kız,daha yeni kavgadan çıkmış hareketlere bak.

"Ne bakıyorsun be"

"Dudaklarına bakıyorum Chaewon."

"Kuduz aşını ol manyak,revirdeyiz."

"Reviri siktim öldü."

Yunjin,son kelimesinden sonra beni kolumdan tutup kucağına doğru çekti.Şuan ne kadar yakalanmaktan korksam da o kadar hoşuma gidiyordu ki aslında.

"Yunjin..."

Sözümü tamamlar tamamlamaz dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.Alt dudaklarımı emerken ben sadece donmuş kalmış bir şekilde duruyordum.Şoka girmiştim.İlk kez olan bir şey değildi.Lakin okulda olduğumuz için çok garip hissetmiştim.

Yunjin'in patlamış dudağındaki batikon benim dudağıma da işleyince ben de kendime engel olamadım ve kendimi Yunjin'e bırakıp ben de onun dudaklarını emmeye başladım.

Kuçağında onunla daha da birleştiğimde çok fazla ateş ve yandığımı hissediyordum.Ellerini belim ve kalçamda gezdiriyor ben de boyun ve saçlarını çekiştiriyordum.

Artık nefessiz kalıp dudaklarımızı ayırdığımızda gözlerimiz birbirimizi buldu.
Dudaklarına baktığımda kıpkırmızı ve şişmişti.Benimkinin de öyle olduğuna yemin edebilirdim.

Nefeslerimiz birbirimizin yüzünü okşarken tam dudaklarımızı yenider birleştirecektik ki çok tanıdık bir sesle ikimizin de kafasını yönü giriş kapısını buldu.

-
oooooooooooooo
1,2,3
PURİNZ OPUSME RİYAL
KESTİM Bİ DE YİNE COK OZUR
DEPRESYONLU BOLUM ATİCAM DEMİSTİM Bİ DE YALAAAN YALLAAANN
not:sevgilimden ayrildim bana aciyin

Last Christmas|purinz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin