3-} Gizli Fotoğraf

38 7 102
                                    

"... Dur Ishida-kun! Lütfen ona söyleme
bunun gizli olması gerekiyordu!..."

Medya: Avicii - Waiting For Love
--------------------------------------------------------------------

Turuncu saçlı genç bir kaç adım ileri attı, ardından geri dönerek adımlarını geri sardı.

"Kurosaki-kun!" Arkasına döndüğünde kız arkadaşının sonunda geldiğini fark etti. Gülümseyerek ona doğru döndü ve yanına yaklaşmasını bekledi. Genç kız karşısında durup derin bir nefes aldı ve koyu turuncu saçlarını düzeltti. Oğlan tek kaşını kaldırdı.

"Biraz geç kalmış olabilirsin, biliyor musun?" Hâlâ gülümsüyordu. Genç kız mahcup bir şekilde boynunu tuttu.

"Özür dilerim Kurosaki-kun, Tatsuki'nin notlarını ona vermeyi unutmuşum." Arkadaşından bahsediyordu. "Böyle konularda nasıldır bilirsin, ehehe..." Ichigo gülümsedi.

"Sorun değil, hadi gidelim Inoue." Sağına dönüp yavaşça bir adım attı, Orihime de yanında durup onunla ilerledi.

"Gerçekten üzgünüm Kurosaki-kun." Yanakları kızarmıştı, çekinerek göz ucuyla Ichigo'ya baktı. Ichigo ona bakarken gülümsüyordu.

"Meh, cidden önemli değil-"

"Click!" Küçük bir flaş patladı.

Birden duyduğu tuhaf sesle lafı yarıda kesilmişti, oldukları yerde durdular. Ardından aynı sesten bir kaç kere daha duyuldu.

Click! Click! Click!

Arkalarına döndükleri sırada beyaz flaş yüzlerine patlayarak ikisinin de gözlerini kamaştırdı. Bir anlığına sıkıca gözlerini yumdular. Ichigo ne olduğunu anlamaya çalışarak gözlerini ovuşturdu, görüşünü netleşince gördüğü siyah saçlı, gözlüklü oğlana sinirle bağırdı.

"Aptal! Flaş çok parlak, neredeyse onu kör ediyordun! Ne yaptığını bilmiyorum ama tüm atmosferi mahvediyorsun!!!" Flaş arkadaşları Ishida'nın elinde ki fotoğraf makinesinden gelmişti. Ichigo'nun bağırmasıyla kamerayı yüzünden indirdi, o sırada Orihime telaşla ellerini kaldırıp araya girdi.

"Ah! Ishida-kun bekle! Lütfen söyleme, bunun gizli olması gerekiyordu..." Ancak Ishida, Ichigo'nun bağırışmaları arasında genç kızı duymamıştı. Ichigo'ya bakarak kaşlarını çattı.

Inoue-san benden ilk randevunuzda çerçevelemek için bir fotoğraf çekmemi istedi. Sizi takip etmezsem bunu nasıl yapacağım?" Sakince etrafta onlara bakan bir kaç kişiye göz gezdirdi.

"Ve sakin ol! Çok dikkat çekiyorsun!" Ichigo gibi bağırarak onu uyardı. Ichigo'nun başta kaşları çatıldı ardından şaşkınlıkla Orihime'ye döndü.

"Orihime, bunu sen mi istedin?" Normalde Ishida ona bağırdığı için çıkışırdı fakat şimdilik dikkati Inoue'deydi. Az öncekinin aksine sesi daha sakindi. Orihime başta adını kullanması dikkat kesildi. Şaşkınca Ichigo'ya baktı, ve iyice kızarak başını geri yere çevirdi.

"Ben... Şey... Ufak bir anı olsun istedim... Senden istersem sıkılırsın diye düşündüm." Ichigo şaşkınlıkla Orihime'ye baktı. Genç kız masumca parmaklarıyla oynarken çok sevimli görünüyordu. Bunu düşünürken Ichigo da bakışlarını yere çevirdi.

İchiHime OneShots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin