4-} Yağmurlu Bir Gün

20 2 31
                                    

"İlk defa yağmurun bitmemesini istiyorum, Prensesimin burada kollarımda kalabilmesi için..."

Medya:Neffex - The Rain
(Şu sıralar bu şarkıya kafayı taktım)
-----------------------------------------------------------------------

Karakura kasabasında yağmurlu soğuk bir sonbahar günüydü, yavaşça başlayan yağmur akşam saatlerinde etrafı iyice karanlığa gömerken daha da bastırmıştı. İşten dönen insanlar aceleyle evlerine ulaşmaya çalışıyordu.

Tüm bu olanları ise, Ichigo pencereden sakince izliyordu, dışarı da ki gri ve ruhsuz tonlar içini daha da karartıyordu. Derin nefes alarak gözlerini cama çarpan küçük saydam damlacıklara çevirdi. 

Pencereden somurtarak izlediği yağmurun altında aynı renklerde sırılsıklam saçlarıyla bir genç kız evlerine doğru ilerliyordu.

Uzun saçları ve okul formasının ceketinden ufak damlalar yağmur damlalarına katılıyordu. Sonunda vardığı evin önünde durdu ve hızla elini zile doğru kaldırdı çalmak için dokunacağı sırada bir anlığına duraksadı.

Gerçekten zili çalmalı mıydı yoksa geri gitse daha mı iyi olurdu? Belki de sadece onu yalnız bırakmalıydı.

Gelirken kendinden çok emindi, şimdi ise cesareti kırılmıştı.

Başını eğerek düşünürken yağmur damlalarını savuran güçlü bir rüzgar, soğuktan zarif bedenini titretti. Hava da kalan elini geri çekip gitmeyi isterken kapının açılma sesiyle olduğu yerde donakaldı.

"Inoue?" Ichigo kaşlarını çatmış merakla ona bakarken çoktan yalnış bir zamanda geldiği fikrine kapılmıştı, elini indirip geri çekerken utançla başını eğdi.

"Ben rahatsız etmek isteme-"

"İçeri gelsene, dışarısı çok soğuk!" Kolunu omzuna sararak kendine doğru çekti ve içeri girmesini sağladı, Orihime sonunda teslim olarak, ardından kapının kapanmasına izin verdi.

"Tanrım hasta olacaksın, bu havada neden dışarıdaydın?" Uzun saçlarından hala su damlarken söyledi Ichigo, genç kız utançla eteğinin uçlarını tuttu.

"İçeriye geç, sana havlu getireyim."

"Ah, Kurosaki-" İtiraz etmesine fırsat kalmadan Ichigo üst kata çıkmıştı bile, çekinerek salona doğru ilerledi, içerisi daha sıcak ve sessizdi. Pencerelere çarpan yağmur sesi sakin, huzurlu bir melodi oluşturuyordu.

"Geldim!" Etrafı incelemeye dalmışken birden irkilerek elinde havlu ve kıyafetlerle gelen oğlana döndü. Hızla elinde ki havluyu kafasına koyup saçlarını kurulamaya başladı.

"Kurosaki-kun gerçekten gerek yoktu..." Yüzünü tamamen kapatan havlunun altından söylendi. Ichigo havluyu hafifçe kaldırarak gümüş gözleri ve soğuktan kızaran burnunu ortaya çıkardı.

"Bu şekilde kalırsan hasta olacaksın, buna izin verirsem..." Bir anda sustu, gözlerini yalnızca parlak gümüş rengine kilitlemişti, bir kaç saniye sonra tuttuğu nefesini sakince verdi.

"Hasta olmanı istemem." Yutkunduğunu belli etmemeye çalışarak bir kaç adım geri çekildi ve omzunda ki siyah t-shirt ve gri eşofmanı uzattı.

"Kızların kıyafetleri olur mu bilemedim, bu yüzden bunları getirdim," Yavaşça genç kızın ellerine tutuşturdu. "Yuzu yeni yıkadı hepsi temiz!"

"Ichigo, gerçekten bu kadar zahmet vermem istemiyorum!" Orihime utançla birden cevapladı, oğlanın ise dikkatini ilk ismini kullanması çekmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İchiHime OneShots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin