Toji szemszöge
A tegnapi ejszaka volt hogy eloszor aludtam az uj agyamban. Sokkal kényelmesebb volt mint az a szetment matrcat amit az utcarol hoztam be meg par eve a lakasomra.
Felkeltem es felkaptam a szekrenyembol egy szimpla outfitet.
Ármin-sama tegnap hozatott nekem ruhakat igy mostmar fel tudok venni mást is mint ugyanazt a feher polot.
Ezutan elmentem megmostam a fogam es megcsinaltam a reggeli arcapolasi rutinomat(eddig nem is volt ilyenem hiszen atlagos fiu voltam es nem torodtem a kulsommel de mostmar kulonleges vagyok).
Lementem a hozzam kozelebbi konyhaba es megreggeliztem
Szivesen reggeliztem volna Ármin-samaval, de sajnos nem találtam meg ot. Hiszen...olyan hatalmas ez a haz...en pedig olyan aprocska vagyok, teljesen elveszek benne...neha egy igazi atok tud lenni a meretem....
Reggeli utan ugy dontottem lemegyek a medencehez pihenni egy kicsit es szerencsémre ott talaltam Ármin-samat.
-Oh szia bebi! Jol aludtal?-kerdezte tolem mikozben napszemuveget a homlokara emelte
-Oh igen nagyon jol aludtam! Soha nem aludtam meg ilyen jol.
-Ennek orulok. Es miert jottel ide ki? Szeretnel uszni egyet esetleg-kerdezte mikozben szemoldoket fol-le mozgatta
-Nem hiszem...csak kijottem ide pihenni...
-Hat jo, te tudod...en uszom egyet
Ármin-sama felallt szekebol es leesett rola at eddig felso testet eltakaro törölköző es meglattam meztelen felsotetet. Sosem lattam meg ilyen attraktiv embert egesz eletemben. Ereztem ahogy minden ver a himvesszombe szall es felall a kukkerom.
Ármin-sama lejebb pillantot es meglatta allo dakomat.
-Latom erzeseket valtottam ki beloled oda lennt ezen segithetunk cicam🥺
Ramkacsintott majd elindult a medence fele es fejest ugrott. Hogy ez hogy segit az erekciomon sosem fogom megtudni.
Narrátor pov
A legendak szerint Toji kukkermukkere meg azota is az egnek all.
YOU ARE READING
~ELADVA-Tomin(Toji x Ármin) fanfiction~
FanfictionToji egy átlagos srác volt, semmi különleges nem volt benne, míg egy nap a fia, Megumi közölte vele ,hogy nincs pénzük ezert el kell ot adniuk egy gazdag maffiózónak. Toji világa aznap teljesen a feje tetejére állt és minden megváltozott számára. (m...