Part3

16 3 1
                                    

Toji szemszöge

Mikor Ármin-sama azt mondta osszehazasodunk lefagytam. Ilyenkor nem is volt szo eddig?? Meg csak most kezdtem el megszeretni ot es maris ossze kell hazasodnom vele????

De vegulis. Elegge gazdag es helyes nem tudom mi baj lehetne belole.

De meg mindig nem tudom hogy mit dolgozik...

Es amúgy is miert valasztana egy ilyen gazdag es csodálatos ember engem? Hiszen en csak egy atlagos fiu vagyok aki eli a hetkoznapi eletet...vagyis...eddig voltam atlagos...

Reggel óta annyi minden tortent velem. Ármin-sama meg csak par oraja lepett be az eletembe de maris megvaltozatott mindent.

Mar nem vagyok csoro...se atlagos...mostmar...kulonleges vagyok...

El sem hiszem. En mint egy különleges fiu. Ármin-samanak koszonhetem mindezt.

-Figyu bebi...ha akarod...meghazasodhatunk kesobb is...nem kell rogton nem kell elsietni semmit-mondta Ármin-sama csábítóan mely hangon

-Hát...ha atgondlom a dolgot...nekem nem baj ha minel elobb a ferjed lehetek...-mondtam neki es erzetem hogy közben arcomat elonti a pir

-Ez nagyon edes toled cica baba.-Armin-sama kozelebb hajolt hozzam es arcon puszilt

HOGY MICSODA???? MEGPUSZILT?? EL SEM HISZEM SSSKKSKSKSKKSKS

Soha nem voltam meg ilyen boldog egesz eletemben. Ármin-sama ajkai hozzá ertek puha orcamhoz es amikor hozzaert ugy ereztem FELALLT AA FASZOM XDDD

Ármin-sama megfogta a kezemet es kezenfogva lementunk a lepcson.

-Na habcsók ma egy olyan étterembe viszlek amilyenbe meg garantáltan nem jartal.

Ármin-sama hangja mindig meggyozo volt es hatarozott. Szerintem ha a vilag legrosszabb ettermebe vitt volna el es azt mondta volna ez a legjobb elhittem volna neki.

Amikor kileptunk a hazbol a limuzin mar ott vart rank

A sofor kiszallt es kinyiotta nekunk az ajtot mi pedig beszalltunk

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A sofor kiszallt es kinyiotta nekunk az ajtot mi pedig beszalltunk.

Nem tartott soka meg elertunk az étterembe.

Ármin-sama nem hazudott az etteremmel kapcsolatban ez tényleg olyan etterem volt amilyenben es sosem jartam meg.

Ármin-sama odament a pultus ferfihoz es szolt neki hogy foglalasa van ket fore a parkanyon. Egy masik ferfi odajött hozzank hogy odavezessen minket az asztalunkhoz es WOW. Ez a hely csodalatos. Ármin-sama igazan tudja hogy vegyen le egy ferfit a labarol.

 Ármin-sama igazan tudja hogy vegyen le egy ferfit a labarol

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A jobb szelen levo volt a mi asztalunk. Hat nem csodalatos?

Megrendeltuk az etelunket es par percen belul ki is hoztak nekunk.
Ezt ettünk

Soha életében nem ettem meg ilyen jo ételt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Soha életében nem ettem meg ilyen jo ételt. Szerintem mar legalabb 10 eve gyorskajan elek es nagyon halas vagyok hogy vegre rendes etelt ehetek.

-Na Cicamica hogy ízlik a kaja?-kerdezte Ármin-sama mikozben sarmos feloldalass mosollyal nezett ram

-Nagyon finom az etel Ármin-sama. Sosem ettem meg ilyen jót.

-Orulok hogy tetszik életem. Es a kilátás? Igazán szep nem igaz?

Nem válaszolam mert eppen teli volt a szam es teli szajjal nem illik beszelni.

-De tudod...nem szebb mint te.

Ármin-sama ramkacsintott amitol egyből elpirultam es oldalra kaptam a fejem. Aztan eszembe jutott hogy mit mondott nekem. Nem kene mindig elpiruljak...hiszen nemsokara a ferjem lesz.

-Jaj ugyan ne mondj ilyet-feleltem kuncogva

Az este további resze igy telt. Flortoltunk egymassal es beszelgettunk. Mindketten nagyon jol ereztuk magunkat. Nem akartam ezt az egeszet elrontani azzal hogy felhozom hogy mit dolgozik Ármin-sama. Majd megkerdem tole maskor...

~ELADVA-Tomin(Toji x Ármin) fanfiction~Onde histórias criam vida. Descubra agora