Part6

13 1 0
                                    

Ármin szemszöge

Amikor elmondtam Tojinak hogy maffiozo vagyok egyaltalan nem olyan volt a reakcioja mint amire szamitottam....

Tudom hogy megigerte hogy nem fog kiborulni ha megtudja az igazat de valahogy megis arra számítottam hogy kiakad majd.

Mar elore meg is terveztem hogy mit fogok mondani neki es hogy milyen sport kocsit fogok neki venni hogy megnyugtassam.

De mindezekre nem volt szükség ugyanis egyáltalán nem úgy ment ez a beszelgetes mit ahogy en azt elkepzeltem.

Toji a szempillain keresztul belepillantott szemeimbe majd elmosolyodott.

-Tudod...igy hogy tudom rolad az igazsagot meg jobban vonzodom hozzad

Toji kozelebb húzódott hozzam es ujjat vegighuzta mellkasomon. Mire felemeltem kezemet es felhajtottam az allat hogy egyenesen a szemembe nezzen.

Toji szemszöge

Ármin-sama gyengeden megfogta allam aljat es felhajtotta fejemet hogy egyenesen a csodaltos barna szemeibe nezzek.

Hirtelen kozelebb huzott magahoz derekamat atkarolva es kozelebb hajolt hozzam. Lassan elforditotta fejet es elkezdett ajkaim fele kozeledni.

En lehunytam a szememet es atengedtem magamat a pillanatnak. Ármin-sama puha ajkai megeritettek enyemet. Sosem vert meg ilyen hevesen a szivem egesz eletemben. Ugy ereztem menten elajulok.

Sosem hittem volna hogy az elso csokom egy maffiozvoal lesz(don't mind hogy amúgy vagy egy gyereke). De örülök hogy ezt az elmenyt az én Ármin-samammal oszthatom meg.

Nem tudom milyen sokaig tartott csokunk de veget kellett vetnunk neki levego hianyaban.

Amikor elemeltuk fejunket egymástól Ármin-sama rámézett.

-Mond Toji tenyleg nem zavar hogy maffiozo vagyok?

-Nem. Tudod Ármin-sama...én bírom a rosszfiúkat...

Ekkor Ármin-sama olyat kerdezett amire nem voltam felkeszulve. Vagyis fel voltam készülve ra...de arra nem hogy most fogja megkerdezni...

-Toji...lennel a ferjem?

~ELADVA-Tomin(Toji x Ármin) fanfiction~Where stories live. Discover now