Hepinize selamlar arkadaşlar bugün kitaptaki karakterleri tanıyacaksınız.
Bu Yuna; Yuna 15 yaşında, 9. Sınıf ve kendisi İtalyan.
Özellikleri; Aşırı utangaç ve cut girl'dir. Bi kedisi var. Derslerinde oldukça başarılı ama fazla gizemli...
Bu Nisa; Nisa 15 yaşında, oda 9. Sınıf
Yuna ile aynı sınıftalar. Kendisi Avustralyalı.Özellikleri; fazla utangaç olmasada yinede utangaç bir insan. Normal bı kız, fazla sakin ve gizemli biri değil...
Bu İcon; İcon 15 yaşında ve 9. Sınıf diğer kızlarla aynı sınıfta. Kendisi japonlu.
Özellikleri; aşırı soğuk kanlı ama sinirli bı insan soru sorulmadan konuşmaz. Çok gizemli ve E-girl.
Bu Bora; Bora 10. Sınıf ve 16 yaşında
Kendisi Türk🇹🇷🇹🇷Özellikleri; soğuk kanlı, Zorba biri.
Okul babasının olduğu için okula yabani kara kurduyla geliyor. Kurdunun adı, "Asil" ne asil ne asil yaa. SjsjsjBu Hun- jee; Hun- jee 16 yaşında ve Bora'yla aynı sınıfta.kendisi kanda'lı
Özellikleri;Genelde sakın birisi çok samimi olmasada iyi bir insan çok akıllı ve aslında bir hacker.
Bu Bulut; Bulut 15 yaşında ve 9. Sınıf kızlarla aynı sınıfta. Kendisi Koreli.
Özellikleri; aşırı sinirli ve kavgacı kıskanç bir insan dersleri orta seviye ve aşırı eğlenceli.
Şu anlık bu kadar ana karkter var karkaterler eklenince yazarım iyi okumalar...❤❤❤ ( Her okuyan takip etse keşke)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#ZOMBİELAND#
ÜbernatürlichesBu okuldan Kurtulup güzel bı okula gitmeyi isteyen ekip hiç beklemediği bir olay yaşıyordu. Zombi, kan,cesetlar,intahar....