Okulun ilk günü herkes bahçede toplanmış Müdürün konuşmasını dinliyordu.
- Evet çocuklar,bugün okulun bahçesinde toplamamızın sebebi okulumuza bugün öğleden sonra bı takım Abileriniz ve Ablalarınız gelecek.
Ve seçtiği öğrencileri kendi okullarına götürecekler.Müdür beyin sözü bittiğinden sonra
Arka taraflardan bı öğrenci;- Hocam neden seçtiği öğrencileri kendi okullarına götürecekler?
Müdürün soğuk duruşunu yüzündeki hafif sırıtışı bozdu.
- Bunu bana sorma çünkü bende bilmiyorum
Demekle kaldı.
Öğrenciler konuşmadan sonra sınıflara dağıldı.
Öğretmenleri bay Un-joo hastaydı ve okula gelmişti.
Öğrenciler aralarında konuşuyorlardı.
Sonra aralarından bı öğrenci su almak için okulun yanında bulunan markete gidecekti.
Sırasından kalktı ve kapıya doğru yöneldi.Kapıya doğru ilerlerken arkadan okulun zorbası Elliot elindeki meyve suyu kutusunu Enwuo' ya fırlattı.
-hey ezik bı baksana!
Elliot ve arkadaşları gülüşmeye başladı.
Enwuo arkasını dönüdü ve ;
-Bu cesareti nereden buluyorsun şişko?
Dedi sırıtarak.
Elliot sinirli bı şekilde sıradan kalktı ve ;
- Se-seni aptal sürtük!!!
Enwuo ile Elliot kavga etmeye başladı herkes telefonu ile kavgayı çekmeye çalışıyordu.
İcon ayağı kalktı;
- HEY! sizi aptal aşşalıklar, kavgayı ayırmak yerine videomu çekiyorsunuz??
Herkes bı anda durdu. İcon Elliot'un yakasından tuttu ve tahtaya yapıştırdı.
- Aşşalık pislik insanları zorbalamadan duramıyorsun değilmi?
Çoğu kişi videoya çekerken çoğu kişide İcon'un bu davranışına ağzı açık bakıyordu.
İcon sınıf başkanıydı ve en ufak kavgada herksin sözlüsü den 20 puan kırardı ama bu defa verdiği tepki çok ağır olmuştu.
İcon Elliot'un yakasını bıraktı ve çantasından mendil çıkartıp Enwuo'ya verdi.
- Te-teşekkür ederim.
-birşey değil.
Enwuo çok şaşırmıştı.Çünkü İcon ilk defa kendi isteğiyle yardım ediyordu.
Yuna ayağı kalktı ve kapının yanına gitti kapıyı açmaya çalıştı ama açılmıyordu.
Un-jee ayağı kalktı kapıyı açmaya çalıştı açılmadı Yuna elleri ile kulaklarını kapatıp yere oturdu.
- ne-neler oluyor?
Un-jee;
-sakin ol Yuna bişey olmaz. Kapı sıkışmıştır.- Bulut'da kapıyı açmaya çalıştı ama açılmıyordu.
O anda dışarıdan bi ses duyuldu.
-Boşuna zorlamayın kapı dışarıdan kitli.
Dedi biri sırıtarak.
-kimsin lütfen bizi dışarı çıkar.
Kimsin!!!Ses kesilmişti.
Devamı 2. Bölümde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#ZOMBİELAND#
ParanormalBu okuldan Kurtulup güzel bı okula gitmeyi isteyen ekip hiç beklemediği bir olay yaşıyordu. Zombi, kan,cesetlar,intahar....