'22'

3.8K 318 116
                                    

Selamlar^^

Bu bölüm düz yazı sanırım. Yani öyle olacak. Çok soft bir bölüm diyebilirim.

Sonra zaten Jungkook'u kızgınlığa sokacağım ve işte sonra☺️

Neyse ya şu an bu güzel bölüme odaklanın!!!

O zaman iyi okumalar dilerim<3

* * *

Sabah erkenden uyanmıştım, neden mi?

Çünkü Taehyung ile buluşacaktım bugün. Öğleden sonra 2'de ve ben şimdiden -saat 8'den- ayaktaydım. Genellikle dokuz ile on arası kahvaltı yapardık ailemle. Ben heyecandan uyuyamamış, erkenden kalkmıştım. Kim sevgilisi ile buluşacağı için heyecanlı olmazdı ki?

Elimi yüzümü yıkadım, üstüne üstlük banyo da yapmıştım. Islak saçlarımı kurttum ve şimdilik sade kıyafetler giydim. Beyaz oversize tişört ve gri eşofmandan oluşan sade kombin. Saçımı hafifçe dalgalı ya da düz yapmayı düşünüyordum. Belli değildi tabii ki.

Telefondan instagrama girip sevgilimin hesabına bakıyordum. O kadar yakışıklıydı ki beni benden alıyordu. Ki başkalarını da. Bu biraz kıskanç olmamı tetikliyordu ama kendimi toparlayabilmiştim. Kurdumun dediklerine uymayacaktım. Zaten hep ona uyduğum için başıma gelmeyen kalmamıştı.

Sevgilim cidden de yakışıklı, çekici, cezbediciydi. Son paylaştığı postları görünce kızarmadan edememiştim. Çünkü ikimiz vardık. Beni belimden sarıyordu ve bu çok hoş bir fotoğraftı. Bir de altına;

My...

Benim.

Yastığımı ısırasım, tepinmek, çığlık atmak, bağıra bağıra şarkı söylemek istiyordum. Kendimi zor baskıladım. Sakin olmalıydım. Alt tarafı bir fotoğraf ve bir söz değil mi? (!)

Biraz daha hesabında gezindikten sonra çıktım ve telefonu direkt kapadım. Saat sekiz buçuğa geliyordu. Ne ara otuz dakika geçmişti ki?

Ev halkı -tek annem ile babam- uyanmıştır kesin. Genelde bu saatte uynıyorlar ve uyanana, elini yüzünü yıkayana, kıyafet giyene kadar derken saat dokuzu buluyordu bile. Ben de ayaklanıp odamdan çıktım, salona girdim. Boş bir ikili koltuğa oturup ailemi bekledim. Bir an önce öğleden sonrası olmasını istiyordum.

"Günaydın, erkencisin Jungkook?" diye içeri giren babamla tebessüm ettim. Sonrasında ise annem gelerek karşımdaki ikili koltuğa oturdu, babamın yanına. Utanarak güldüm ve onlara baktım.

"Taehyung ile buluşacağız, öğleden sonra. Onun için biraz... heyecanlıyım.(!)" dedim alt dudağımı dişleyerek. Annem bilmişlikle sırıttı. Babam ise gülerek "Benim bebeğim büyümüş de sevgilisi ile mi buluşurmuş." dedi. Dudak büzerek homurdandım. Ne olmuş yani?

"Baba!" diyerek çemkirdim. Sanki kendisi benim zamanımda hiç bunları yaşamamış gibiydi.

"Tamam, uzatmayın. Hadi kahvaltıya." Annemin ne ara hazırladığını bilmediğim kahvaltı masasına oturduk. Afiyetle, sohbet ede ede yedik kahvaltıyı. Sonra da ben odama çıkıp hazırlanmaya koyuldum. Güzelce giyindim, takılarımı taktım. Saçlarımı hafif dalgalı olarak bıraktım. Son kez aynaya baktım.

Unknown Love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin