küçük kesitler

5 0 0
                                    

Naber millet! Yine ben, fakat size anlatacak çok şeyim var.

1. üstüne düştüm:

Şimdi biz tuvaletteyiz, kızlar tuvaletinde. Ve ben Atahan dan kaçıyordum. Sonra noldu? Selen tuvalet dışına çıktı mal gibi (neden yaptıysam) sonra noldu, o beni erkekler tuvaletine çekmye başladı. Ve temizlikçi ablaların kapının üzerinde çizelgeleri vardı. Ben de o yırtılmasın diye kendimi Atahanın üstüne attım. Ve üst üste düştük...

2 . Vals :

Şimdi bizim dans hocası erkek arıyordu , vals için.
Ben de nütün dans kursunu shipledikten sonra kendime gelince ATAHANNN! diye yalvardım hocaya... (hikayenin başındada demiştim malım ben) neyse hoca ben size bulucam erko dedi ve ayrıldı:D neyse bende atahan'a sordum , dedim vals var gelirmisin diye . SANKİ HALI SAHAYA ADAM ÇAĞIRIYORUM BU NE ANASINI SATAYIM!
neyse o da olur dedi... düşünsene böyle atahan belimden ben de onun omuzundan tutmuşum. ah be ne güzel ...

3. Regl dönemi ağırdır...  :
Ben şimdi tenefüste ben tuvalete girdim bir daha çıkmadım çünkü neden , regal olmuşum (klima olmuşum aynen) neyse sonra pedim yok! Atahan kapıda bekliyor(gitar dersliğine gideceğiz) peçete koysam olmaz eeeee ne yapacağım? Mal selen ne yaptı, kapıdan" atahan nolur ped getirirmisin?" dedim. O ne dedi. İçeri gel anlatayım dedim , gelmedi. Neyse sonra dolabımda naylon kare birşey var getirirmisin dedim , getirdi. Açamıyom elim kan , kapıda açtı verdi, çok iyiydi açış şekli, ağızı ile (çok seksi )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin