YABANCI

37 1 1
                                    

Beklerken ;
Zaman değişir
Gündüz gece karışır
Umut kırıntın , öfkenin aleviyle yarışır
Gözlerinden akan aşk yastığınla kaynaşır
Hayallerin gerçeklerlerinle savaşır
Bir sabah her şey anlamsızlaşır
Aynalar yabancılaşır
Sen olan değişir
Yeni bir sen yeşerir. 

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM 🧡

" Doğum günü kızı hala uyanmamış mı , hadi uykucu uyan bakalım " diyen babamın sesini duydum .

" Ya baba biraz daha lütfen " dedim sonundaki N harfini uzatarak .

" Hayır efendim olmaz , önce kahvaltı edilecek ondan sonra hazırlanılıp doğum günü kutlanılacak " dedi alnımdan öperek.

"Peki babacığım geliyorum " dedim

" Kandırma beni ama " diyip tekrardan alnımdan öptü ve gitti .

Ben Farah , az önce duyduğunuz gibi doğum günü kızı , 22 yaşına girecektim ama babam bana hala küçük bir kızmışım gibi davranıyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu .

Benim babamdan babamında benden başka kimsesi yoktu , annem ise beni doğururken vefat etmişti, çoğu kişi beni anneme benzetirdi ,keşke bende annemi görebilseydim .

Annemle babam kaçarak evlendikleri için kimseyi tanımıyordum akraba olarak ama annemin tarafının aşiret olduğunu biliyordum , babam hep anlatmıştı bana onları.

Yatağımdan kalktım ve odayı toplayıp geceliklerimi de çıkardım ve bir tayt ve üstüne de tişört giydim , evdeyken rahat olmayı seviyordum .

Banyodaki işlerimi de hallettikten sonra aşağı babamın yanına indim , günlük gazetesini okuyarak beni bekliyordu , hemen gidip yanağına bir öpücük konudurdum ve masaya oturdum .

" Kızım okula gidicek misin bugün" dedi babam

" Gitmem gerek baba önemli derslerim var " dedim  Cerrahpaşa tıp fakültesinde 5 . sınıf öğrencisiydim , ve bir günlük doğum günüm için dersleri ihmal etmemem gerekiyordu , birgün gitmezsem çok şey kaçırırdım .

" Tamam git ama erken gel bebeğim, senin için pastayı ben yapacağım " dedi babam ünlü bir pastacıydı ve insanlar onun pastalarını yemek için sıraya giriyorlardı o derece .

" Senin ellerinden ne olsa yerim canım babam " dedim ve hızlıca kahvaltımızı yaptık ve üzerimi değiştirip evden ayrıldım.  

Okula geldiğimde hızlıca dersliğime girdim ve sıraya oturup kitaplarımı çıkardım , o sırada en yakın arkadaşım Ayçin geldi .

" Farah ya çok uykusuzum tüm gece boyunca anatomi çalıştım, bugün kesinlikle geçmem gerek dersi " dedi

" Ee kızım sende hoca ne derse tam tersini yapıyorsun , o yüzden de seni geçirmiyor dersten " dedim bende .

" Ama napayım çok gıcık birisi " dedi oflarken .

Tam o sırada anatomi hocası içeriye girdi, adam anlıyordu sanki onun hakkında konuştuğumuzu ve anında damlıyordu .

" Ayçin umarım iyi hazırlanmışsındır " dedi imayla

" Evet hocam bomba gibiyim "

" Dikkat et de patlama , hadi bakalım sunumun için bekliyoruz seni " dedi ve tahtadan ayrılıp yana geçip oturdu. 

Ayçin bütün hazırlığını yaptıktan sonra anlatmaya başladı ve gerçekten de konuya çok iyi çalıştığı belli oluyordu tek bir yeri bile atlamamıştı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİLEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin