YAZAR'DAN.
Adar ve asel'i neler bekliyor,kimse bilmiyor.Burda ki asıl amaç kan davasının nasıl başladığı değil nasıl bittiğidir.Unutmayın!
Adar'ın asel'e öfkesi anne ve babasına olanlar,kardeşi azad'a tepkisi,hepsini ögrenicez,Ama sabır.Birazda Asel bu olanlar asel'e ne kazandırıp ne kaybettirecek,çok şey.okuyup görüceksiniz..Haydi başlayalım.
DEMİR AİLESİNDEN..
Güzel bir günün ardından yine doğmuştu sabah.Ama günün ne getireceğini kimse bilmez.
Neriman hanım(Asel'in Annesi):
Çocuklar,Mehmet gelin hadi sofra hazır.Dedi.ev halkına seslenirken.Ama şöyle birşey vardı.kızı Asel'i hiç sevmezdi.Nedenini görücez.Demir ailesi gelmiş sofraya oturmuş,başlamışlardı bile yemeye.
Ama birşeyler asel'in kafasında dönüp duruyordu.tabi ki okul meselesiydi.Asel okuyabilmek için dişini tırnagına takıp,emek harcamıştır.
Demir ailesi:Neriman,Mehmet,zümrüt,Cevdet,nazlı,ve Asel.Tanıtmak istedim:)
KARABEY AİLESİN'DEN:
Karabey soyadı,ailesi Mardin de nam salmıştır.Herkes onları tanır korkardı.
Hatta herkes Adar ağayı Acımasız,sert,kaba,diye bilir ama öyle değildir.ama kan davalısına nasıl davrandığını görünce yanılmış olabiliriz.-var mıdır? Başka bir isteğiniz adar ağam?
Adar:Yok kader abla çekilebilirsin.Kahvaltı sessiz sakin bitmiş,herkes işine dönmüştü.
Demir ailesi ve Karabey ailesi arasında çook fark vardı.
Asıl olay şimdi başlıyor.
-Anne,baba çiftliğe gidiyorum ben,gelirken birşey ister misiniz?
Diye bagırdı kapıdan ailesine.
Mehmet bey: yok kızım, sağol,git sen çiftliğe,ama dikkat et olur mu?Tabii ki babam merak etme sen,dikkat ederim ben ,hem herzaman gittiğim yer birşey olmaz.neyse öptüm.
Dedi ve çiftliğin yolunu tuttu Asel.
Varmıştı çiftlige hemen fırtınayı görmek istiyordu.
Ama görücegi manzaradan habersiz.Adar ağa'dan
O kimseye ben çıkıyorum,ben şunu yapıyorum demezdi.o kimseye hesap vermezdi.
Arabasına atlamıs,o da tutmuştu çiftligin yolunu.
Varmıştı ve fırtınanın yanına gitmişti.fırtınanın hasta olucağını hiç düşünmemişti.tek çare,tek çözüm.ÖLDÜRMEKTİ!
Onun olayı buydu.
Ve prangalar bağlamıştı,fırtınanı ayağına.
Ve silahını almak için arabaya gitmişti.o da döndüğünde görüceği manzara'dan habersiz.Ne görsün hiç tanımadığı bir kadın,fırtınayı seviyor,birşeyler mırıldıyordu.
-Sende kimsin,ne işin var burda dedi adar sert,bariton sesiyle.
Kız irkilerek hemen arkasına döndü ve o gün fırtınanın üstüne bindiği adamı gördü
Ama bu sefer sert, sinirliydi.-Sana ne işin var burda dedim cevap ver.
-iii şey fırtınayı göremedim de birşey oldu sandım ama ayağına prangalar baglamıslar.onu çıkartsak?
Dedi sorar gözlerle kız.-Çıkartamayız, çünkü ölücek,hasta.Anlıyor musun?
Ve seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokma.-NE,NE DEMEK ÖLÜCEK YA KAFAYI MI YEDİN SEN ÖLDÜRMEK NE DEMEK.SİZ HERŞEYİ BÖYLE ÖLDÜREREK Mİ ÇÖZERSİNİZ?
DEDİ bağırarak.
Adar Ağa'yı sinirlendirmişti.
adar ağa kızı tuttuğu gibi duvarla arasına aldı ve oda kıza kızın tam aksine sakın ama bir o kadar da tehlikeli konuşuyordu.-Birincisi bir daha bana bağırırsan sonuçlarına katlanırsın.İkincisi öldürme meselesine gelirsek evet bu kadar kolay benim için var mı senin için bir sorun? Dedi cevap bekler gibi.
Ama kızın gözleri dolmuştu bile
Adar kızın gökyüzü gibi mavi gözlerine takılmıstı sebebsizce.
İçinden;kendine gel adar, saçmalama.💫 Bölüm sonu💫
💫Sizce Neriman hanım Asel'i neden sevmiyor?
💫Kan davalısı kim olucak ?
💫Ya da kan mı dökülecek,berdel mı yapılacak?
Tahminlerinizı yorumlara bekliyorum.
Hepinizi çok çok seviyorum 😘 ❤️
Bölüm şarkısı.Şimdi ben neredeyim sen nerde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM AŞKI
FantasiaEVLİLİK KAN DAVASINI BİTİRMEYE YETECEK Mİ ? Bu zoraki evlilik kan davasını bitirmeye yetecek mi ? Ezelden düşman olan adar ve Asel yaşananları bir kenara bırakıp birbirlerinin yüzüne bakabilecekler mı ? İki kalp arasında sert rüzgarlar estiren bu il...