Selaamm nasılsınız ballarım.
Umarım sevdiğiniz bir bölüm olur hadi başlayalım.
İyi okumalarrr 🩵
YAZARIN ANLATIMIYLA.
Adar kafasına koymuştu birkere bu kıza gün yüzü göstermeyecekti.
Çünkü güzel bir derse ihtiyacı vardı.Tam o anda abisi lafa atladı.kardeşini veremezdi elbette.Ama kendisini feda edebilirdi.ailesi için.
-Hayır asel'i bırak aileme de dokunma ama bana ne istiyorsan yap.yeter ki onları rahat bırak.
Dedi asel'in abisi Cevdet.Asel abisine ağlayarak bakıyordu.ne gelirdi ki elinden.Hiç birşey koca bir hiç.Zaten bu değilmidir insanı çaresiz bir o kadar da korkak gösteren.
Adar ağa'dan
Ne diyordu bu adam ne demek onu bırak beni al.
-Hayır,Kardeşin o cehenneme bir kere girdi.daha da çıkarmaya niyetim yok.dedim.gerçekten artık sinirlerimle oynuyorlardı.
Derken abisi geldi ve tam önümde gözlerimin içine bakarak konuştu.
Canına susadı herhalde.
-Noldu korktun mu? Senin gücün anca bunlara yeter zaten adar ağa dedi sanki adar Ağa'yı biraz daha kızdırmak istiyor gibiydi.
Adar ağa ona dik dik konuşan adamı aldığı gibi dayadı silahın namlusunu kafasına.o benimle böyle konuşamaz.kimse konuşamaz! Diye bağırdım.Asel korkmuştu.ama bu benim umrumda bile değildi.
Ve adamlarımı çağırıp kızı dışarı çıkarmalarını istedim.Abisine neler yapicagimi tahmin bile edemizdi.
Adamı aldığım gibi sandalyeye bağladım.ve ardı ardına yumruk attım.Ve en sonunda silahımı çıkardım.yeterdi ama öyle değil mi ?
ASEL'DEN
Beni dışarı çıkartmışlardı.napıcaktı ki abime ?
Adamlardan kurtulmaya çalışırken bir silah sesi duyuldu.iste o an benden de bir çığlık.
-ABİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
VEEEE BÖLÜM SONUUUU GÜZELLERİM
Umarım sevdiğiniz bir bölüm olur?
Hepinizi çok seviyorum.oy verip yorum atmayı unutmayın.
Farkındayım kısa yapıyorum ama LGS dönemim olduğu için maalesef kendime bile vakit ayıramıyorum.umarım beni anlarsınız.çünkü gerçekten ailemle doğru düzgün vakit bile geçiremiyorum.ve benim için oldukça zor bir dönem gerçekten yorucu.eminim ki beni anlayanlar olucaktır.simdilik bu kadar.
Sizleri seviyorum hoşçakalınnn 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM AŞKI
FantasiEVLİLİK KAN DAVASINI BİTİRMEYE YETECEK Mİ ? Bu zoraki evlilik kan davasını bitirmeye yetecek mi ? Ezelden düşman olan adar ve Asel yaşananları bir kenara bırakıp birbirlerinin yüzüne bakabilecekler mı ? İki kalp arasında sert rüzgarlar estiren bu il...