Öncelikle herkese merhaba.Bu bölüm biraz daha uzun olucak çünkü vaktim vaarr.Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalarr💞
ASEL'DEN
Bir anda abimin sesiyle irkilmiştim.
Çünkü beklemediğim anda beklemediğim kişiden duydum iş ses tonunu.Önümdeki adamı takmadan abime bakmaya çalıştım.tabi ne kadar başarabilirsem.Çünkü adam oldukça uzun ve kalıplıydı.
O yüzden elimi göğsüne koyup onu biraz daha uzaklaştırmaya çalıştırdım kendimden.
Ama bunda da pek başarılı olamadım.
Sahi bu adam niye beni inceliyordu.
İç ses;Aşık olmuştur sana jajajajaHahaha çok komiksinn
Herneyse tam o anda o adamı önümden alan abimi gördüm karşımda.ağzımdan çıkan abi kelimesiyle.abim hemen bana hiç yapmadığı şeyi yaptı.Bana bağırdı.
-NOLUYOR BURDA ASEL,OKULUNA DA GEÇ KALDIN.NAPTI BU ADAM SANA.
Diye bağırmaya başladı.
Sahi ya okuluma da geç kalmıştım.
Ahh salak kafam bugün not almam gereken dersler vardı napıcam ben şimdi.
Derken o adam konuşmaya başladı.-Bağırma,onun bir suçu yok.ayrıca siz kimsiniz de çiftliğime kadar gelip,bunu yapma cesaretinde bulunuyorsunuz ?
İşte o an nutkum tutulmuştu.
Abim adama yumruk atmıştııı
ADAR'DAN DEVAM.
Gerçekten sinir bozucu bir durumdu.bunlar kimdi neciydi.daha beni tanımıyorlar belli ki.ama tanıtmak ta fayda var öyle değil mi?
Hiç beklemediğim anda gelen yumruk bir iki adım sendelememe sebep olsada kendimden ödün vermeyip,bir tane de ben vurdum ona.bunu o zaten çoktan hak etmişti.
Ve bunun bir bedeli olucaktı elbette.
Ben,adar ağa,koskoca Mardin ağasına kimse yumruk atamazken bu adam da kim oluyorduu.
Ve ondan isticegim şeyden sonra bakalım neler değişecek.Ve tam o anda o kızın sesini duydum.
Ağlıyordu.Abisi olmalı ki çok endişeliydi.adam kızı kolundan tuttuğu gibi Almaya çalıştı.-ASEL hadi abicim.gidelim burdan,Bir daha da buraya gelmiyorsun dedi ve tam ilerlerken benil sesimle durmak zorunda kaldılar.
-Kardeşiniz hiç bir yere gitmiyor !
Veee bir bölümün daha sonuna geldik Ballarım,lokumlarım,şekerlerimm.
Umarım sizin için güzel, eğlenceli,ve bir o kadar da heyecanı olan bir bölümdür.
Normalde biliyorsunuz ki Aşk ve umut ta tam 1,07 Bin'e ulaştık hepinize çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.💞🙏
Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın.
Normalde her çarşamba bölüm gelicekti ama bu biraz da size hem hediye hem de teşekkürdü.
Sizleri seviyorum hoşçakalınnn 🌸🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM AŞKI
FantasyEVLİLİK KAN DAVASINI BİTİRMEYE YETECEK Mİ ? Bu zoraki evlilik kan davasını bitirmeye yetecek mi ? Ezelden düşman olan adar ve Asel yaşananları bir kenara bırakıp birbirlerinin yüzüne bakabilecekler mı ? İki kalp arasında sert rüzgarlar estiren bu il...