*Z Erenova pohledu*
Je to tu (bohužel) zase. První den školy. Vážně se mi nechce, ale jdu tam z jednoho důvodu. Áron. Ten absolutně nejkrásnější, nejúžasnější, nejtalentovanější, nejvtipnější, nejmilejší, nejroztomilejší, a tak dále člověk na celém světě. Kdyby nebylo jeho, tak na to seru, a už tady dávno nejsem. Začal jsem na něho crushovat někdy v páté třídě, což znamená, že to za chvíli bude šest let. Woow, hustý, se nedivím, že je v podstatě můj život...
Zatímco čumím na svůj nový rozvrh a snažím se najít naši novou učebnu, někdo přede mnou spadne. Vzhlédnu od mobilu, a vidím jeho.
O můj bože. On je snad ještě krásnější než minulý rok... Tak bych ho chtěl oje-
,,A-ahoj," promluvil Áron ze země nervózně.
Aghhh! On je tak strašně roztomilý...
,,ty teď půjdeš do prváku, že?" zeptal se, mezitím co se opatrně zvedal
,,Jop, a pokud se nepletu, ty jseš Áron Fox, a jdeš do devítky."
,,Mhmm, ano ano"
Mile se na mě usmál, ale potom se mírně zarazil.,,Počkej, a to víš jak?" optal se zvědavě, ale nebyl naštvaný, naštěstí.
Sakra.
,,Ani nevím, asi jsem něco slyšel. Jo, no ona ta třída výš většinou ví něco o té níž, víš co..." Uff, tak snad to není moc podezřelé. Fakt nevím jak bych to potom vysvětloval...
Zdálo se mi, že se na mě chvili díval trochu divně, ale potom se usmál a řekl: ,,Aha, tak to dává smysl. No, jde o to, že tak trochu potřebuju pomoc. Já jsem svojí učitelce na matiku slíbil, že se tento rok budu u někoho doučovat, ale nikoho jsem nesehnal... A když už jsem na tebe narazil, nejsi náhodou v matice aspoň průměrný?"
ČTEŠ
One sided obssesion
Romansa• Mlm‼️ (men loving men, gay vztah) • školní prostředí • může být i smut