1.bölüm

18 2 2
                                    

Elime bir mısır alıp ağzıma attım.Salya sümük ağlayan kızlara döndüm "Bence Titanik izlemek kötü bir fikirdi"dedim ağlıyarak kızlar aynı anda evet dediler.

Yanımdaki kumandaya uzanıp televizyonu kapattım kızlar sinirli bir şekilde direk bana döndüler.Hilal"Niye kapatıyorsun ne güzel izliyorduk"diye cırladı Diğer kızlarda onayladı "Bence artık bir tatili hakketik nede olsa finaller bitti "diye ortaya bi fikir attım Kızlar bir süre düşündüler.

Yüz ifadelerine bakılırsa heycanlanmışa benziyorlardı kızların hepsi onaylamıştı Ama selin ifadesizdi sanki bu fikir aklına yatmamıştı Diğer kızlar sırayla seline döndü Sıla"sanada uyarmı Selin"dedi

Selin"Cenk'in bu duruma sıcak bakıcağını düşünmüyorum dedi.

12 yıllık arkadaştık. Hepimiz babalarımızın yazlıklarında tanışmıştık.Karakterlerimiz birbirine benzediği için çok kısa sürede kaynaşmıştık.

Hiç birimizin sevgilisi olmamıştı ama üniversite'nin
ilk yıllarında.Sınıfın en boşu hala bu bölümü nasıl kazandığını bilmediğimiz ki muhtemelen Annesi okulda müdür olduğu için torpille girmiş olan cenk seline çıkma teklif etmişti.

Bizim gariban selinde ne yapsın bu teklifi kabul etmişti(...) "Arayıp izin istesen?bence verir"dedi helin "Arayım mı"dedi Selin Hepimiz birbirimize bakıp
"Ara"diye bağırdık.

Selin komutu almıştı elindeki mısır kasesini bırakıp telefonunu çıkardı.
Biraz birşeylerle uğraştıktan sonra telefonu kulağına koydu."Hoparlöri aç"dedim.

Bana yandan bir bakış atıp telefonu kulağından çekip Hoparlörleri açtı.

"Alo"diye bir ses duyuldu Selinde aynı şekilde"Alo"diye karşılık verdi. Selin çok bekletmeden"Aşkım nasılsın ne yapıyorsun "diye sordu meraklı bir sesle. Cenk"iyiyim sen"dedi umursamaz bir sesle.

Cenkin sesini duyduktan sonra kızlarla birbirimize baktık. Zaten biliyorduk Cenkin sadece Selinin dış görünüşü için çıkma teklifi ettiğini. Selinde bunu biliyordu ama nasıl ayrılıcağını bilmiyordu.

Kalbini kırarım diye geçiştiriyordu. Bana göre Cenkin kalbi bile yoktu(...)
Selin"iyiyim. Senden bir izin alabilirmiyim"dedi Cenk atarlı bir sesle "hızlı söyle"
Dedi.

O sırada arkadan
"Aşkım napıyorsun"diye bir kadın sesi geldi. Selin hızlı bir şekilde Cenk'i soru yağmuruna tuttu

"Yanında kim var"

"Sen evde değil miydin?"

diye bağırdı. Selin olayı anlamadan kıpkırmızı kesilmişti bize döndüğünde şaşkınlıkla telefona baktığımızı farketti.

Zaten Cenk defalarca Selini aldatmıştı ama peşinde gece gündüz dolaşıp onu ayrılmamaya ikna etmişti. Benim salak kankamda buna kanıp onu affetmişti (...)

Cenk endişeli bir sesle

"Televizyondan geldi aşkım"

"Bana hiç güvenmiyorsun"

Dedi hemen konuyu değiştirip"Neyse neden aradın ne sorucaksın"dedi
Selin kızgın bir şekilde "Ben arkadaşlarımla tatile çıkıp biraz kafamı dinlicem"dedi
Cenk hızlı bir şekilde "Hayır. yine mi o defne aklına soktu böyle şeyleri " dedi.

Selin tam itiraz etmek için ağzını açarken Cenk "İtiraz etme hadi görüşürüz işim var "diyip telefonu kapattı bir kaç dakika boyunca kimse sesini çıkarmadı. Helin bağırarak "Yürüyün Cenkin evine gidiyoruz"dedi .

Biz kafamızı sallayıp ayağa kalktığımızda Selin yerinden kalkmamıştı. Biz Selini kolundan tutup kaldırdık zor bela odasına attık ve herkes kendi odasına girdi.

Koridorun sonundaki kapıyı açıp içeri girdim. Benim odam sadeydi bir çalışma masası büyük neredeyse bütün duvarı kaplayan bir kitaplık onun hemen önünde yatak yatağın yanında da bir dolap vardı. Renkler sadece siyah beyaz ve ahşaptan oluşuyordu.

Dolabın önüne gelip kıyafet seçmeye başladım. Hep rahat şeyler giymeyi seviyorum o yüzden gri bir eşofman giyinip üstümede beyaz bir tişört üstünede gri bir hırka giydim. Aynanın önüne gelip uzun kahverengi saçlarımı taradım. Son olarak parfüm sıkıp kendime baktıktan sonra odadan çıktım.

Odadan çıktığımda diğer kızlarında odadan çıktığını gördüm çoğunlukla aynı şeyleri giymiştik.

Hilal kıvırcık sarı saçlarını topuz yapmıştı.

Helin ise düz kahverengi kısa saçlarını açık bırakmıştı gelenellikle kısa saçlı olduğu için saçlarını salık bırakıyordu

Sıla kızıl saçlarını örgü yapmıştı.

Selin ise hiç özenmemiş saçlarını at kuyruğu yapmıştı

Hepimiz toplandık ve "Gazamız mübarek olsun"
dedik.

Devam edecek...

Yıldız atmayı unutmayın ⭐⭐⭐

YAZLIK TUTKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin