Yanağıma sıçrayan kanı elimin tersiyle sildim. Gözlerim donuk, ruhum ise hissizdi fakat kalbim yaptıklarımın pişmanlıklarıyla yanıp kavruluyordu.
Aklım ise benimle gurur duyuyordu çünkü bu yaptıklarım ve yapacaklarıma zemin hazırlıyordu. Lakin bir insanın yaşadıkları ve en önemlisi yaşatacakları benim en büyük gururumdu. Bu gece sıra bendeydi yıllar önce bana biçilmiş kader son bulacaktı, sona erdirmek zorundaydım. Artık cepheler tekrar kuşanacak ve herşey daha zevkli bir hâl alacaktı. Ve ben bunaları keyifle izleyecektim. Bu savaş ya benim sonum ya da zaferim olacaktı. Ve buda olasılıklar üzerineydi ve bu olasılığın bir sonucunda Kral Briston yani öz babam beni, meydanda herkesin önünde astırabilirdi. Tabi bir diğer olasılık arasında kardeşlerimde vardı. Onların bana nasıl işkence yapacakları ile ilgili bi tahminim vardı. Tabi onlar her zaman sınırları zorlamış ve akla hayale sığmayan işkenceler çektirmişleridi hainlere...onların her acımasızlığını gözlerimle görmüş ve şahit olmuştum.
Kardeşlerim yani abilerim acımasızlıkları ile nam salmış prenslerdi.Ve asıl savaş şimdi başlıyordu çünkü üçüncü abim prens Arex'in cansız bedeni ile bakışıyordum. Abim Arex ne kadar üçüncü vâris olsada tahta geçecek prens ve geleceğin hükümdârıydı. Ve ben ilk önce onu elemiştim.
Abim Arex kalbine saplanan hançerle ölmüştü.
Ve o hançeri ben saplamıştım.
Biricik kardeşi, canından çok fazla sevdiği kardeşi , onu gözünü bile kırpmadan öldürmüştü.Sol yanağımdan bir yaş düştü. Artık çok geçti. Abim ölmüştü . Lora krallığı'nın veliahtı Arex Lora ölmüştü. Ve bunu Kral Briston'un kızı Reyna Lora yapmıştı. Lakin ilk adımımı atmıştım gerisi gelmeliydi , gelmek zorundaydı.Aksi takdirde meydanda asılacaktım ya da 4. Abim Luiz Lora tarafından yoğun işkenceler tarafından öldürülecektim .
Lora krallığı'nın prensesi olmama rağmen bunu yaparlardı. Çünkü onlar Hükümdar adayıydı. Arex' in öldürülmesiyle onlara bir şans tanınacaktı.Arex'e son kez baktım, bence fazla bile yaşamıştı. Arex'i severdim ve üzülmüştüm ama bu oyunda ilk elenen oydu ve bu benim suçum değildi.
Keyifle sırıttım birini elemiştim.
Kaldı geriye 4 tane.
Burdan uzaklaşmam gerekiyordu cesedin üzerindeki hançerimi hızla aldım. Burada işim bitmişti her şey kusursuzdu. Benim yaptığımı anlayamayacaklardı bile. Kim Kral' ın korkak kızından şüphelenir ki?
Hançeri göğüsüme saklayarak kilerden çıktım. Saat gece yarısıydı ve hizmetkârlar uyuyordu bu benim işime gelmişti.
Hızla odama geldim ve elbisemi çıkarıp banyo yaptım.
Uzun bir gece olmuştu.
Temiz kıyafetlerimi giyip yatağa uzandım ve yarın oluşacak kargaşayı düşündüm.Artık bu yoldan dönemezdim ilk adımımı atmıştım. Ne olursa olsun vazgeçmemeliydim.
Ben Reyna Loraydım geleceğin hükümdârıydım. Ne kadar abilerim bunu bilmesede ...***
Sizce kurgu nasıl olmuş...
İlk defa böyle birşey yazıyorum hatalarım olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAHT OYUNLARI
FantasyPrensesin taht uğruna teker teker diğer vârisleri ortadan kaldırması. Diğer kardeşlerin ise prensesi öldürmek için tuttuğu acımasız bir suikastçı. Bir krallığa hükmetmek için yapılan oyunlar , ölümler ve daha niceleri ... Reyna sadece kendisinin o...