" Kral Briston üzgünüm ama-"
"Kes" dedi babam muhafıza sinirle. Vârisinin öldürülmesiyle nasılda sinirlenmişti. Kral oğlunun ölümünün yasını tutmuyordu aksine gözde oğlunun ölümünü halka nasıl açıklayacağının endişesindeydi. Eğer halk bu ölümün bir suikast girişimi olduğunu öğrenirse, Kral Briston Lora' nın itibarı ve hükümdârlığı sorgulanırdı. Babam her zaman ailesinden önce tahtını ve halkı düşünmüştü. Aslında bunun sebebi köklerimize dayanıyordu , Lora krallığı her zaman güç istemişti ve abim Arex kral olmak için biçilmiş kaftandı. Ta ki ölümün sıcak kolları onu bulana dek.Onun azraili ne bir kılıç ne de bir düşmandı. Onun katili bendim ve abimin kanının izleri vardı ellerimde . Ben bir canavardım taht uğruna kardeşini öldürebilecek kadar.
Kendine gel Reyna sen yapmasaydın her şey daha kötü olacaktı.
Unutma sen bir canavar değilsin.
Ben bir canavar değilim...
Sadece şartlar öyle olmak zorundaydı ve oldu."Bu nasıl olabilir..." dedi kraliçe Maria.
Annem babamın aksine oğlu için üzülüyordu . Gözleri kan çanağına dönmüştü kraliçe'nin , sabahtan beri ağlıyordu.Biz kalan beş kardeş büyük salondaydık ve Arex' in cesedine bakıyorduk . Babam ve Annem yardımcıları Numan ile hararetli bir konuşma içerisindeydiler.
Beşinci Abim Ramon kolumu hafif bir şekilde dürttü kafamı ona çevirdiğimde kulağıma doğru eğildi.
"Sence hangi soytarı bir vârisi öldürmeye cesaret eder " dedi.
O soytarı bendim abi."Kesinlikle bir aptal olmalı " Dedim.
Evet ben bir aptaldım ."Arex için üzüldüm sonuçta Babam ne kadar söylemesede geleceğin Kralıydı. " dedi.
" Belki bu sizin için bir şanstır " dedim ona umut verircesine.
Çarpık bir gülümseme kuruldu dudaklarına . Hayır bu şansı ben kendim yaratmıştım ." Prenses hatırlatırım tahta benden önce geçmek isteyen tam üç tane prens var. Ve hepsi benden büyük " ve hepsini öldürmem gerekecekti .
Tek kaşımı kaldırdım " prensim tek sorun bu mu?"
" Anlamıyorsun Reyna..."
Hayır Ramon asıl sen anlamıyorsun , işte bu yüzden hükümdâr olamayacaksın .
Bazı şeyleri kabul etmemelisin ortada istediğin bir seçenek yoksa sen kendin yaratacaksın. Tüm kuralları yıkıp baştan sona kendin yazmalısın Ramon.Derin bir nefes verdim.
"Evet Ramon ben asla hükümdâr olmayacağım için anlayamam, sonuçta korkak bir prenses asla tahta geçemez " dedim.
Ramon gözleriyle beni süzdü ve hemen ekledi " haklısın Reyna senin gibi korkak bi kız asla hükümdâr olamaz " yıllarca korkak olarak anılmıştım güzel değil akıllı değil korkak . Boğazımı temizleyerek " haklısın ben korkağın tekiyim " ve gözlerimi kaçırdım.
O an gözlerim ikinci abim Raun ile buluştu Ramon ile olan sohbetimizi duymuş olmalıydı bana güven verircesine gülümsedi
Acaba onu öldürürken yine gülümsermiydi.Birinci abim Ahzar' a baktığımda gözleri Arex' teydi . Ahzar sıkıntıyla yutkundu korkmuşa benziyordu
Bir de bana korkak derlerdi .Muhafızlar büyük salona girip Arex'i götürdüler hizmetkârlardan Kral ve Kraliçeye herkeste bir endişe mevcuttu .
Ve tamda istediğim buydu .
"Çocuklar odalarınıza " dedi maria .
Babam ise suikastçının kim olduğunu ve bizleri koruma derdindeydi bunu göstermesede hareketlerinden ve endişesinden anlıyordum.Hızla büyük salondan çıktım.
Odama geldiğimde kapının arkasından kral Briston ' un sesi yükseliyordu . Tam o sırada dışarıdan sesler yükselmeye başladı .Hızla balkona çıktım dışarıda halk toplanmıştı ve hepsi bir ağızdan " prens öldü kral sessiz " diye bağırıyorlardı. Bu bir kargaşaydı ve ben bunu keyifle izleyecektim istemsizce sırıttım.
Odama girdiğimde bana bunca yapılan baskılar geldi aklıma ve hepsi aptal bir kehanet yüzündendi...
Prensi öldürmemin sebebi onalardı.
Aptal bir kehanete inandıkları için o kehanet gerçekleşecekti .Yine içime işlenmiş intikam duygusu hararetlendi vücudum intikam ateşiyle adeta yanıyordu
İçimdeki merhamet duygusu onlar sayesinde bedenimden ayrılmıştı benimki saf nefret ve intikamdı ve asıl intikam tahta geçtiğim zaman gerçekleşecekti
Ellerim karıncalandı ve bir hafta sonra yapacağım cinayet için hançerimi seçmeye gittim...
***
Nasıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAHT OYUNLARI
FantastikPrensesin taht uğruna teker teker diğer vârisleri ortadan kaldırması. Diğer kardeşlerin ise prensesi öldürmek için tuttuğu acımasız bir suikastçı. Bir krallığa hükmetmek için yapılan oyunlar , ölümler ve daha niceleri ... Reyna sadece kendisinin o...