ផ្ដើមរឿង ÷
នៅក្នុងក្លឹបមួយកន្លែង !! ដែរមានភ្ញៀវគ្រប់ ឋានៈ និងចំរុះជាតិសាស្ត្រ ដូចជា បារាំ ជុប៉ុនអីជាដើមដែរគេមករស់នៅ ទីក្រុង សេអ៊ូល នៃប្រទេស កូរ៉េ !!
នៅក្នុងនេាះក៏បានបង្ហាញឲឃើញពីបុរស់ម្នាក់កំពុងតែអង្គុយ ផឹកស្រាតិចតួច នៅក្នុងបន្ទប់ ( VIP)
ដែរជាបន្ទប់សម្រាប់ភ្ញៀវ លំដាប់ៗ ដូចជា" ម៉ាហ្វៀល អ្នកលេង ជ្មួញ និងម្ចាស់សម័យខ្លួន "
// ចន ជុងហ្គុគ // កំលេាះវ័យ 25 ឆ្នាំ !!
ចន ជុងហ្គុគ !! ជាម្ចាស់ក្លឹបមួយនេះ គេមិនមែនមានតែក្លឹបនេះមួយ កន្លែងទេ !! គេក៏មាន កាស៊ីណូ មួយកន្លែងទៀត ដែរនៅចំកណ្ដាល សេអ៊ូល !! និង ក្រុមហ៊ុន ផ្សេងៗទៀត មិនតែប៉ុន្នេាះគេក៏បាន ដាក់ទន់រកស៊ីជាមួយនិង ប្រទេសមហាអំណាចៗជាច្រើនដូចជា " សហរដ្ឋអាមេរិក បារាំង រឺ ចិន " ជាដើម !!
និយាយមួយម៉ាត់ឲខ្លី គេទើបតែមានអាយុ25 ឆ្នាំទេ តែគេអាច មានជំនួញ ធំៗ ក្ដោបនៅក្នុងដៃ !!
បើនិយាយពី រូបរាងសម្រេាះគេវិញគឺថា ក្មេងអាយុ 20-21 សុំចាញហើយ !! ពិទណាស់ គេម្នាក់នេាះ មានរូបរាងសង្ហារ សាច់ ស៎ ម៉តរលូវ មាន កម្ពស់ ល្មមស្អាត់ទៅនិងរូបរៀងរបស់គេតែម្ដង មិនថាដៃ រឺ ជើង!!
// //
ជុងហ្គុគ បន្ទាប់ពីផឹកអស់ចិត្តរួចក៏ បានចុះមកខាងក្រោមវិញ!! គេក៏បាន ឃើញមានការប្រើអំពើហិង្សាវាយទៅកាន បុរស់ម្នាក់ !! ដោយពួកបងធំបងតូចអស់ទាំងនេាះបាន ចាប់យកដប់ស្រាមួយមករកវាយទៅលើបុរស់ដែរត្រូវគេធ្វើបាបនេាះ !!!
ជុងហ្គុគ នៅពេលដែរគេបានឃើញហេតុការបែបនេះ គេក៏មិនស្ទាកស្ទើ !! តែផ្ទុយទៅវិញគេបានរត់ទៅរង ដប់ស្រានេះជំនួស អ្នកដែរត្រូវគេធ្វើបាបនេាះ
" ស្លាប់ទៅ អាចង្រៃ " // បុរស់ ស្បែកខ្មៅក្បាលត្រង៉ោលម្នាក់ បានចាប់យកដបស្រាមួយដប វាយសម្ដៅទៅលើបុរស់ដែរឈរ ទាស់សម្ដីនិងគ្នា មុននេះ
' ភូស !! '
ដប់ស្រាត្រូវបានបុរស់នេះវាយត្រូវ ជុងហ្គុគ ព្រោះតែជុងហ្គុគគេបានរត់ទៅរងជំនួស អ្នកដែត្រូវគេរកវាយ និងដប់ស្រាអំបែងមិញនេះ !!