Tanışma
Deniz sümeyye ırmak ve ayşe adında 4 lü kız gurubu vardır. Bu kızlar ilkokuldan berı arkadaşlardır. Bu kızlar üniversite de aynı yeri kazandılar. Sadece Deniz 'in sevgilisi vardı ve Deniz kızlardan 2 yaş büyüktür. Ayşe sevgili sevmeyen voleybolcu bır kızdır. Sümeyye makyaj düşkünü ama güçlü bır kızdır. Irmak kıtaplarla ve müzikle kafayı bozmuş bırıdır. Deniz ise sevgilisine çok bağlı ve sadık biridir. Deniz ve kızlar çok iyi anlaşırlar. Recep de Sümeyye'nin çocukluk arkadaşıdır. Ama fazla onlarla takılmaz. Soğuk komiktir oda sevgili sevmez. Sümeyye, ırmak, Ayşe, aynı sınıftalardı. Bir'de okula yenı gelen karan ve bora. Karan Ayşe'nin bır arkadaşının kuzenıdır. Ve sümeyye ye yaşar sürekli olarak bora ise ırmağa ve onların arkadası yankı ise ayşeye. Ama ege, mete, Atlas dururmu her fırsatta kavga çıkarırlar. Ayşe lerin düşmanı olan kızlar alev Akel lili ve güneş tır. Onlar da her fırsatta kavga ederler. Sürekli olarak zorbalık yapar alevler. Ama kızlar buna engel olur. Onlara da bulaşırlar. Recep ise durumlara karışmaz. Bartu ırmağın kuzenidir. Ve sürekli onları korur. Her fırsatta onların yanındadır. Karan ve Atlas kardeştir. Bartu ege lerle iyi anlaşır. Ege mete bartu Atlas bır gurubtur.