Sabah lanet alarmla kalktım yine. Alarmı kapatıp üstümü değiştirdim. Bugün şilan ve ela okula gelecekti
Üstümü giyinip çıktım. Okulda serbest giyinebiliryoruz. (Okulda)
Sırama geçtiğimde kapıdan ela ve şilan içerisi geçti. Ayağa kalkıp sarıldım.
ElaŞilan
Beraber okulu gezdik. Derste kızlarla tanıştırdım. Hoca gelmişti"ders yok napıosanız yapın"dedi.ve çıktı kendisi müdürü Şilan"bu ne biçim hoca ama sevdim "dedi.ela " Bende lan harbi iyi hoca yemek falan yokmu tıkınsak "dedi.sumeyye" Kentine inelimmi kızlar? "Dedi." Olur "dedim.beraber kantine ındık. Birşeyler alıp masaya oturduk. Yerken sohbet ediyorduk. Taki lili ler gelene kadar " Naber ezikler "dedi.biz kale almadan devam ettık konuşmaya. " Kime dıyoruz? "Dedi Akel. " Anana sor"dedim.hep birlikte gülmeye başladık ama Akel bozuldu "ne dıon kızım sen? " Dedi. "Sen dayak yemeye doymadın galiba? " Dedi ayşe. Şilan" Sg şurdan yüzündeki boyayla 20 tane iç dıs ev boyarız zaten"dedi.ela"aynen he renkli renkli"diye ekledi. Akeller bozulup gitti. Ela "bunlar ne mal lan" Dedi. "Amann dayak yemeye doymuyorlar" Dedi sümeyye. "Hadi sınıfa gidelim" Dedi ayşe. Birlikte sınıfa çıktık. Emre yanıma oturdu. Şilan "kalk ordan" Dedi. "Sanane be sen kimsin amk" Dedi. "Kocasıyım varmı ? " Dedi şilan. "Var ulan" dedi emre. "İyi" Dedi ve çocuğun vakasından tutarak kaldırdı yanıma oturdu"ne dangalak var bu sınıfta ya"dedi.