Birlikte konusuorduk. Ege ve şilan yeni gelmelerine rağmen birbirlerinden nefret edıyordu. Ela yankıyı sevmişe benzıordu. Kızlarla da iyi anlaşmışlardı. Açıkçası kızlar onları aralarına almayı düşünmuordu ama sevmişlerdi. Soojun haru emir ve Louis çok tatlıydı bence. İyi anlaştık. İnsta mı vermiştim. Telefonum bır bildirimle açıldı'haru hikâyesine ekleme yaptı' açıp baktım.
'Sevgilimin tatlığı şaka mıı' "lan oha haru gaymış" Dedim. "Lan hani nasıl oha lannn" Dedi ela." Bakk"dedım ve telefonu verdim "ohagggggggggg" Diye bağırdı. "Lan sus"diyip agzını kapattım. Harular yanımıza gelmişti" Haru sen gaymısın ulannn"dedi ela. Elanın agzına vurdum"evet neden ki? "Dedi haru " Ohaa ayayaya "dedi ela. " Gerizekalı sus"dedim."he sorun yok"dedi haru. Soojun yanımıza oturdu. Şilan"noluo amk"dedi."bir şey olduğu yok"dedi.Emir"haa öylemi "dedi Şilan. " Hee öyle"dedi."lan susun"dedi haru"cidden he"dedi ela ekleme yaparak "tamam sen şimdi g-sustum" Dedi ela"sus ela"dedim."he ela gaymış he"dedi Şilan. "Yaw yeter " Dedi emir. Bız baya konuşup anlaşmıştık. Yanımıza egeler gelmişti tabii sonra sümeyyeler. Bız oturmuş konuşurken alev gelip sümeyyenın başından aşağı su döktü. Ayağa kalkıp kızı dövmeye başladık . Lili iklim güneş ve Akel geldi. Ela akele sümeyye lili ye Şilan iklime ayşe ise güneşe daldı. Alevın abisi olan haru alevi kendı tarafına çekti bızı ayırdı "durun lan yeter" Dediği sırada ben akelın başından aşağı meyve suyu döktüm. "Nasıldı tadı? " Dıye sordum.