selamlar!!
bu bolumde yine sosyal medya kisimları bol bol olacagi icin onceden soylemek istedim, bir de kullandigim fotolarda kıyafetler ya da jkun piercingleri falan uymayabiliyor lutfen gormezden gelelim... elimden geldigince uyumlu secmeye calistim.
iyi okumalar, yazdigim en uzun bolumle geldim, umarim begenirsiniz <333
💌
Binlerce hayat da yaşasam, hiçbirinde üçüncü bir kişinin aramıza girmesine izin vermem.
İlişkimizin açıklanmasının ikinci ayında, medyanın her zaman yaptığı gibi devlet adamlarından birinin oğlunun aniden çıkan fuhuş skandalına gölge düşürmek amaçlı ortaya çıkardığı bir dedikodu vardı. BTS üyesi Jeon Jungkook, Blackpink üyesi Rosé ile olan yeni ilişkisine geçmişten gelen bir arkadaşla ihanet mi ediyor? Başlık buydu, mayıs ayısının güneşli bir gününe gözlerimi araladığımda telefonumu açar açmaz karşılaşmış ve neye uğradığımı şaşırmıştım. Dünya turumuzun yarısında bile değildik o zaman ve uyandığım yer Los Angeles'ta bir otel odasıydı. Söylentiye göre Jungkook, doğup büyüdüğü şehirden gelen arkadaşı Heejin'i evinde ağırlamış ve birlikte yemekte görülmüşler, arabasının önünde de sarılmışlardı. Medyaya göre samimi pozlar veren Jungkook, beni çocukluk arkadaşıyla aldatıyordu.
Heejin kimdi, Jungkook neden evinde ağırlamıştı hiçbir fikrim bile yoktu çünkü haftalardır yüz yüze görüşemiyor, meşguliyetimiz ve olduğumuz ülkelerdeki saat farklarından dolayı doğru düzgün konuşamıyorduk. Dolayısıyla bunu tüm dünyayla birlikte öğrenen kişiydim, fakat bir farkı vardı, haberin uydurma olduğunu biliyordum. Jungkook'un böyle bir şeyi asla yapmayacağını, şirketin anında yalanlayacağını da biliyordum. Ancak bu söylentinin doğru olma ihtimali bile kalbime yayılan sızıyla baş edemeyecek kadar zayıf düşürmüştü beni, aynı gün içinde Jungkook bana neler olduğunu tane tane anlatsa bile bir yerlerde ufak bir güven kırıntısının her zaman kayıp bir vaziyette kalacağını o zaman hissetmiştim.
Şirketin kanıtlarla birlikte haberi reddetmesi dışında aramızda bir sorun olmadığını birlikte defalarca görüntülenerek belli etsek bile ne dedikodular dinmiş, ne de aramıza girmeye çalışan insanlar ya da durumlar bitmişti ilerleyen aylarda. Dünyaya şöhretini salmış yakışıklı, zengin ve genç bir adama kapak atmaya çalışmak bir yana, onunla adınızın anılması bile para kaynağı olabiliyordu çünkü bu dünyada. Yine de ona hep güvenmiştim, o da bana aynı şekilde güveniyordu, ancak aramızda bariz bir korumacı kıskançlık çizgisi hep vardı. Belli dönemlerde birbirimizden uzaklardaydık, ne kadar iletişimde kalmaya çalışsak da özlem, araya asabiyeti sokabiliyordu. Jungkook ise tanıdığım en centilmen, aynı zamanda da en kıskanç adamlardan biriydi. Bu yüzden üçüncü kişi söylentileri bitti derken, yanımda nefes alan herhangi bir erkekten rahatsız olmaya başlama kısımları devreye girerdi. Bu sektörde kadın olmak zaten başlı başına bir sorunken kamera karşısına geçip beni ne kadar güzel bulduğundan, benimle bir şans elde edebilmek için dünyaları verebileceğinden bahseden adamlar utanmazca var olmaya devam ediyordu ve bu, Jungkook'un beni daha çok sahiplenmeye çalışmasına yol açıyordu. Bir noktada hoşuma gitse bile yanlış bir davranış olduğunun ikimiz de bilincindeydik, yine de bazen yanlışa yanlış demek onu doğruya çevirmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hate you ღ rosékook
FanfictionUlusun Çifti olarak adlandırılan Jeon Jungkook ve Park Chaeyoung'un ayrılışından 6 ay sonra sessizliğini bozan Chaeyoung, ülkesine dönerken Jungkook, ortalığı yeniden ateşleyecek bir albümün peşindedir.