. 1
. 2
. 3Sessiz sessiz merdivenleri çıkıyorduk Aslıyla, ellerim buz gibi olmuştu. Poşetler çok ağırdı. Finaller bitince kendi aramızda küçük çaplı bir kutlama yapalım demiştik. Beraber tuttuğumuz bu evde 3. Yılımızı geçiriyorduk.
Aslı ve ben aynı lisede okumuştuk, hayat bizi üniversiteyi de aynı yerde okumaya yöneltti. -Tesadüfe bakar mısınız aynı zamanda aynı bölümlere gidiyoruz-
Son basamağı çıkarken poşetleri yere bıraktım ve derince bir nefes aldım. Aslı da bayılacak gibiydi. İkimiz de hiç sevmezdik merdiven çıkmayı. Bunu bile bile gidip en üst kattaki evi tutmuştuk. Neyse ki Aslı cebinden anahtarı çıkarmayı akıl etti, evin kapısını açtı ve suratını ekşitip kapıdan içeri girdi.
Beni öksürük tutmuştu. Her akşam eve dönerken aynı senaryoyu yaşıyorduk. Ben asansöre binmekten korktuğum için merdivenleri kullanırdım. Aslı da -normalde umurunda olmam- arada sırada nazı geçsin diye bana eşlik ederdi. Bu sefer de bana markette 750 tl harcatıp üstüne de makyaj aynası aldırınca ayıp olmasın bu köle de yalnız çıkmasın bu sefer deyip benimle geldi. Pişman olduğu kıpkırmızı suratından ve bana attığı öldürücü bakışlardan belliydi.
Ben de içeri girdim ve kendimi koridora attım. Aslı ayaklarına dolanmış eteğini düzelterek toparlanıp mutfağa gitti ve bana bir bardak su getirdi -çok iyi kalpli ya-
"Ölme ölme, sana ihtiyacımız var şampiyon"
Bardağı alıp "ben ölürsem yalnız kalırsın di mi çıkarcı seni" diye söylenip suyu yudum yudum içtim. O da göz devirdi. Cidden bu kız bensiz ne yapardı çok merak ediyorum.
Aslı kapının önünden bıraktığım poşetleri alıp mutfağa götürdü. Ben de artık yığıldığım yerden kalkmalıydım yoksa o bütün işi kendisi yaptı diye beni öldürebilirdi. Mutfağa girip gece için hazırlıkları yapmaya yardım ettim. Bu işe fazla özeniyorduk. Bugün film gecesiydi çünkü. Hem de korku filmi :-)
Aslı sehpaya her şeyi yerleştirmiş filmi açmamı bekliyordu. Onun tedirgin olduğunun farkındaydım. Korku filmlerinden nefret ederdi. Daha doğrusu kanlı şeyleri hiç sevmezdi. Diriliş ertuğrul dizisindeki savaş sahnelerini geçen o kız Aslıydı işte.
Sonunda günlerdir izlememiz için günleri saydığım filmi buldum. Filmi açtım ve izlemeye başladım. 5-10 dk sonra Aslı ben tuvalete gidiyorum dedi. "Git ama çabuk gel" dedim.
"Niye bensiz izleyemiyor musun" diye sordu. Tam ben cevap verecekken sigorta attı.Ben gidip sigortayı düzelttim, geri döndüğümde Aslı oturmuş abur cuburları gömüyordu. Elime geçirdiğim bir yastığı ona fırlattım.
"Ya salak mısın sen" diyerek güldü.
Şımarık tavırlarından bezmiştim.
"Evet Aslı salağım. Tek akıllı sensin zaten. Kızım ben sana şarjını kullanmıyorsan prize takma demedim mi? Çıldırtmak mı istiyorsun sen beni" diye cırladım.
Aslı da
"Ya unuttum özür dilerim. Niye bağırıyorsun gece gece. Selim gibi aldatırım seni bak, kendine yani bir ev arkadaşı bulmak zorunda kalırsın Yeşim."dedi.
Göz devirdim. "Selim aptalının Allah belasını versin. Hayatımı kararttı" dedim. Aslı da kafasını sallayarak
"kızım sen bu çocuğa oyun oynamalıydın. Seni ortada bırakmak neymiş görmeliydi" diye bir şeyler mırıldandı.Selim 2 yıllık sevgilimdi. Beni 2 ay önce teyzesinin kızıyla aldatmış üstüne üstlük o kızı da bana kardeşim diye tanıtmıştı. Ben de sessiz sedasız ayrılmıştım. Kalkıp bir şeyler yapmak istiyordum. Onunla uğraşmak, dalga geçmek istiyordum. İntikam almak istiyordum. Çok zoruma gitmişti.
O an aklıma bir fikir geldi. Aslıya "knk bu gece için bize bir şey buldum." dedim. Aslı kaşlarını çatıp kafasını yana yatırdı. "Ne buldun lan" dedi. Ben de zıplayarak "Selim'i oynatmaya ne dersin" diye sordum. Aslı sırıtarak bana baktı. Uzunca nefes verdi "kanka saçmalamaaaağ" diye kızdı. Benim suratım düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA KAPALI DÜNYA
Literatura KobiecaAslında bu noktaya kadar konuştuğum kişinin Selim olduğundan emindim ama ses atmasını kesinlikle beklemiyordum çünkü Selim ses atmayı sevmezdi. İşte o an anladım biz büyük bir halt yemiştik. Muhtemelen karşıdaki kişi Selim değildi? Kısa bir bekleyi...