Özür dilerim

44 7 0
                                    

~Hatırlatma~

Mina- sen benim tarafımda mısın onun tarafındamı ?

Yasu-tabiki de senin, ama o bence iyi biri onu tanımaya çalış sende anlayacaksın ne demek istediğimi.

Mina-üzgünüm yasu asla onunla konuşmak istemem. Kendimi tehlikeye atamam, eğer bu kadar konuşmaya meraklıysan bu işte teksin.

~Hatırlatma bitti ~

  Bunu dedikten sonra kendi odasına gitti ve kapıyı çarparak kapattı. Ciddi anlamda şok geçiriyordum, biz birbirimize söz vermiştik ,hep birbirimizi destekleyecek ve koruyacaktık.

  Koltuğa uzandım ve olanları  düşünmeye başladım. Ne oluyordu bize böyle? Zaten bir kaç gündür soğuktu bana karşı. Ne oldu da bana böyle davranmaya başlamıştı? Bunları düşünürken uykuya daldım.

  Sabah olduğunda resmen Mina ile düşman gibiydik.  Ne o benle konuşuyor, ne de ben onla. Artık sinirlerimle oynamaya başlamıştı.

Yasu-Ormana bugün akşamda gidicem.

Bana kısa bir bakış attı.

Mina-bu beni ne ilgilendirir?

Yasu-haberin olsun diye söyledim.

  Cevap vermedi sustu. Bende onu beklemeden okula adımlamaya başladım.

  Okulda da aynı soğukluk devam etti. O bana soğuk davranıyorsa benim onun peşinden koşmamın anlamı yok.

  Okul bitti eve gidip eşofmanlarımı giyip, bir k-drama açtım. Mina da bu sıralarda geldi ve odasına kapandı.

  Güneş hafif batmaya başladığı zaman dışarı çıktım.

  Hala güneş batmadığı için kayanın oraya gitmek zor olmuyordu, ama umarım jungkook sözünü tutardı, yoksa...neyse orayı düşünmek istemiyorum. Bir an kendime bakıp güldüm. Sıcakanlardan çok korkuyorum ama şu an bir şıcakkanın yanına gidiyorum. Ne trajedi ama.

Kayalığa vardığımda üstüne çıkıp oturdum.

Karanlık çöktü...
Sesler gelmeye başladı...

  Bir süre sonra arkadan biri bana sarıldı, hızla arkamı döndüm karşımda 32 diş gülen bir adet
Jungkook vardı.

Jk-geldin, biliyordum geleceğini

Yasu-belki konuşmak o kadar kötü olmaz diye düşündüm.

Hızla yanıma oturdu.

Jk-emin ol, doğru düşünmüşsün.
.
.
.
Yasu-jungkook sen gündüz nerde yaşıyorsu?

Jungkook- A.a. şey bizim bir yeraltı mağramız var orda, ama pis değildir.

Yasu-o anlamda sormadım sadece merak ettim. Tüm sıcakkanlılar mı orda yaşıyor?

Jk-hayır, bazıları dağda yaşıyor, bazıları ayrı mağra kazdılar. Biz toplam 30 kişi varızdır.

Yasu-Baya kalabalıkmış.

Jk-Evet,siz sadece iki kişi misiniz?

Yasu-bildiğimiz kadarıyla evet.
.
.
.
Jk-kendimi suçlu hissediyorum.

Başımı ona çevirdim. Cidden çok üzgün duruyordu, bir anda gelen duyguyla ona sarıldım. Jungkook ilk başta şaşırsada o da kollarını belime sardı.

Yasu-sorun değil, elinden bir şey gelemezdi zaten.

Jk-kendi ırkım adına senden çok özür diliyorum.

O an fark ettim ki gözlerimden yaşlar akıyordu. Jungkook benden Hafifçe ayrılıp gözlerimdeki yaşları sildi ve iki yanağımada tüy kadar hafif öpücükler kondurdu ve bana tekrar sarıldı.

 Jungkook benden Hafifçe ayrılıp gözlerimdeki yaşları sildi ve iki yanağımada tüy kadar hafif öpücükler kondurdu ve bana tekrar sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taki o ses gelene kadar

X-sen ne yaptığını sanıyorsun jungkook?

 
~7. Bölüm sonu~

Soğukkan~jeon jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin