Eve geldiğimde smiley yemek hazırlıyordu angry ise bitkileri suluyordu.
Namoya:Selammmm!
Smiley:Merhaba namoya.Gelsene yemeğe yardım et.
Namoya:Hay hay
Yemeğe baktığımda yanmış olduğunu gördüm.Smiley e döndüm.
Namoya:E abi yanmış bu
Smiley:Dimi.HEPSİ O ÖRGÜLÜNÜN SUÇU!
Örgülü mü?Kafası gitti galiba
Namoya:Ee örgülü?
Smiley:Yandaki ev onların olduğundan buraya geldi.Tuz bitmiş galiba.Onlara tuz vermek için mutfağa gittiğimde arkamdan gelip yemeği yakmış !O yüzden iki saattir bununla uğraşıyorum!
Bunu diyince güldüm.
Namoya:Abi fazla sinirlisin
Gidip angry e baktığımda bitkileri sulamayı bıraktığını gördüm.Bana döndü
Angry:Merhaba namoya
Namoya:Merhaba souya.Abim biraz fazla mı sinirli?..
Angry:Evet öyle*kafa sallar*Örgülü geldiği için.Bir de o örgülünün kardeşi de gelmiş.Abisini çıkarıp kaçtı.
Namoya:Anladı-
Arkadan hala smiley in bağırma sesi geliyordu.
Smiley:RAPUNZEL PİSLİĞİ!AMA BEN SENİ ÖLDÜRECEĞİM!O ZAMAN GÖRECEKSİN YEMEĞİ YAKMAYI!
Angry:Abi Saki-
Smiley:Sakin mi?BEN ÇOK SAKİNİM!
Abimin gözü seğiriyordu ve gülümsemeyi bırakıp resmen türk misali sövüyordu.Elinde de kepçe vardı.Karşı ev haintanilerin olduğu için camı açtı.O zaman ran a bağırdığı nı anladım.
Ran:*bağırarak*Hadi ama komşuuu!Kızma!
Smiley:Seni-*elinde kepçeyi alıp camdan gülle atar gibi fırlatır*GEBERTİRİM!
Ran:*kafasını tutar*HAYVAN OĞLU HAYVAN!
Allahım ben nasıl bir ortama düştüm ya.Rindou da geldiğinde iş bayağı uzaktan kavgaya döndü.Rindou smiley e sövdüğünü gören angry de cama çıkıp bağırmaya başladı.
Angry:SENİ GEBERTİRİM RİNDOU!
Rindou:GEBERTEMESSİN MAVİ PAMUK ŞEKER!
Smiley:BANA BAK BENİ ORAYA GETİRMEYİN HAİNTANİLER!
Ran:GELSENE LAN!
Derin bir nefes alıp bende cama çıktım.
Namoya:KAPATIN ÇENENİZİ HAİNTANİLER!
X:ASIL SİZ ÇENENİZİ KAPATIN KAWATALAR!
Bir tane bağıran kız sesi duyduğumda oraya döndüm.Ran a benzeyen bir kız resmen bize bağırıyordu.Bu kız kim ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kawata Üçüzler(Tokyo revengers)
FanfictionShifting yapmaya çalışan bir kız ya o evrende kalsaydı.