Sabah birinin bana seslenmesi ile gözlerimi çok kısık açtım.Siyah saçlı biriydi ama tam çıkaramamıştım.Uykulu bir sesle konuştum.
Namoya:Abi beş dakika daha....
Nokumi:Ya ne abisi ya?Kalk hadiii!
Kız yorganı bir anda üstümden çekince resmen tir tir titremeye başladım.Gözlerimi yarım açtığımda kız dediğim kişinin nokumi olduğunu gördüm.
Namoya:Sen bizim evde ne arıyorsun ya?
Nokumi:Asıl benim evimdeyiz aptal.Gece saat 12 de buraya gelip uyumak istiyorum diyen ben değildim.
Ahh şimdi hatırladım.....Ben saat 12 ye kadar kaykay sürdüğümden dolayı nokumi nın ev yakında diye onun evine gitmiştim.
Namoya:Ay o benim tamamen aklımdan çıkmış!
Nokumi:Aptalsın çünkü.Neyse hadi kalk daha toplantıya gideceğiz.
Kaşlarımı çattım ve saate baktım.Biz neden saat sabahın 8 inde toplantı yapıyoruz ya?Çete toplantıları akşam olmuyor mu?
Namoya:Ne toplantısı ya?Çete toplantıları akşam olmuyor mu?
Nokumi:Evet de hani bizimkiler ile buluşacağız ya?Ona toplantı diyen sensin ben değilim.
Offf ne olduğunu da anlamadım ki.Nokumi odadan çıktı ve bende gerindim.Cidden çok uykum var.
O sırada aklıma bir şey geldiği için durdum ve takvime baktım.Ay evett bugün takemichi nın tomana geldiği günn.Yani çoktan Mikey ile karşılaştılar.
Ben aynı zamanda nokumi nın odasını incelerken bir resim görmem ile kaşlarını çattım.Nokumi ortadaydı.Sağ tarafında baji vardı ve bir kolunu nokumi nın omzuna atmıştı.Sol tarafında ise...kazutora vardı.
Galiba bu kız kurucu üye falan.Bende bölük yardımcısı falan mıyım acaba?Ama o zaman benimle neden bu kadar uğraşsın ki?
Şu anda hiç bunları düşünemeyeceğim gerçi.Yataktan zorlanarak kalktım ve pijamaları çıkarıp nokumi nın üstlerinden giydim.Ama bana bayağı bol olmuştu.
Üstümde simsiyah bir tişört altımda da ona benzer bir etek vardı.Gülümseyerek odadan çıktım.Kahvaltı hazırlıyordu.
Namoya:Selammm
Nokumi:Onlar benim kıyafetlerim mi?Neden kendilerinkini gitymedin?
Namoya:Canım istemediii.Bu arada bir şey söyleyeceğim.Sana patron diye sesleneyim mi?
Kız anlamamış gibi kaşlarını çattı.Aslında bu soruyu kim olduğunu anlamak için yapmıştım ama bir anda kız gülümsedi.Sonra önüne dönüp yemek yapmaya devam ederken konuştu.
Nokumi:3. Liderin 4. Lidere bunu söylemesi biraz komik olur.
Namoya:3. Lider mi?!
Ağzımdan bir çığlık koptuğunda içimden kendime sövüyordum.Ya ben shifting de bunları yazmadım zaten shifting de bu yoktu ne oluyor ya?
Acaba geri gitmeyi denesem mi?Ya ama istemiyorum kiii.
Nokumi:Niye bu kadar şaşırdın?İyi misin sen?
Namoya:İ-iyiyim canım.Neden iyi olmayayım?Ne pişiriyorsun sen?
Konuyu dağıtma çabamı anlamış olacak ki kaşlarını çattı.Sonra ise bu çabamı anlamasına rağmen şaşkın bir sesle konuştu.
Nokumi:Omlet yaptım.Hadi gel yiyelim
Omleti tabaklara koydu ve yemek boyunca sessizce oturup yedik.
..........
Nokumi ile dışarı çıkmıştık ve ben kaykay sürerek giderken o da paten sürüyordu.Ben biraz hızlandığımda hızlanıyordu yavaşladığımda ise yavaşlıyordu.Tam giderken onunla yarışa girmiştik.
Son hız sürerken önüme bakmıyordum.Tam o sırada birine toslamam ile yere yapıştım.
Aferin ya bravo cidden hayat.Ne kadar güzel şeyler yapıyorsun.Dizim yarıldı resmen.
Çarpan kişiye bakmadan konuştum.
Namoya:Özür dilerim.
Yarılmış dizime bakarken nokumi bana çarpan kişiye şaşkın şaşkın bakıyordu.Ay gene ne oldu?!
Nokumi:Şansımızı seveceğim ama şimdi.
O da önümde eğildi ve benim dizime bakmaya başladı.Sonra tekrar konuşmaya başladı.
Nokumi:Gideceksen git.
Reika:Bende size meraklı değilim.Kız kawata nın özür dilemesi için bekliyorum.
Bu ses...tanıdık ama?Başımı kaldırıp bana çarpan kişiye baktığımda önceden tanıştığım haintanilerin kız kardeşi olan kızı gördüm.Kaşlarımı çattım.
Namoya:Özür diledim ya.Gideceksen git
Reika alaycı bir şekilde bana baktı.Alaycı bir şekilde gülümsediğinde sinirlerimin gerildiğini hissettim.Biz göz temasını kesmemişken iki tane bize koşan adım sesleri duyuldu.Ve tam o sırada o sesi duydum.
Mikey:Naoki iyi misin?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kawata Üçüzler(Tokyo revengers)
FanfictionShifting yapmaya çalışan bir kız ya o evrende kalsaydı.