SANKİ TANIYORMUŞ GİBİ

19 3 3
                                    

Merhaba
Bu bölüm biraz kısa olacak
Umarım beğenirsiniz
Bu arada oy vermeyi unutmayın
İyi okumalarrrr
💙💙💙


SALI

Ada Konseyi wp

taetae
Hadi hadi uyanın artık okula geç kalıcaz
⁰⁷•⁰⁰

ukejimin
Taehyung bakıyorum da biraz erkenciyiz

joon
Aynen Taehyung . Saat daha yedi ve okulun başlamasına bir buçuk saat var . Hem sen geç kalmaktan korkmazsın . Ne oldu bakalım?

taetae
Yok bir şey . Sadece bundan sonra derslere önem verme kararı aldım .

ukejimin
Sen mi ?

Taehyung iyi misin ?

joon
Bu çocuğun içine bir şey kaçmış . Yoksa başka bir şey mi var Taehyung .

taetae
Hayır ya . Ne olabilir ki??

ukejimin
Taehyung yoksa şu yeni gelen çocukla mı ilgili . Gün boyu beraberdiniz .

joon
🤔

taetae
Hayır ne alaka .

Ben mi ?

O çocukla mı ?

Asla . Yani olabilir ama...

Neyse hadi hazırlanın

ukejimin
Yine kaçıyorsun Taehyung . Ama okulda görüşeceğiz .

...

Sonunda okula varmışlardı . Birer tane kahve alıp kantindeki boş bir masaya oturdular .

Jimin hemen söze atıldı ve "Ee Taehyung bize söylemen gereken bir şey var ??" diye sordu . Namjoon da kafasını yukarı aşağı sallayarak onu destekledi .

Taehyung ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu . Çünkü yeni bir şeydi . Daha o bile bu hissi anlamlandıramamıştı .

Namjoon elini karşısında dalgın bir şekilde oturan Taehyung'un önünde birkaç kere salladı . Taehyung onun bu hareketi sayesinde düşüncelerinden sıyrıldı ve "Farklı bir şey var , anlamlandıramadığım
garip bir his ama emin değilim . " diye yanıtladı karşısındakileri .

Namjoon onun durumunu fark etti ve elini tutup "Bizden çekinme Taehyung . Biz her zaman seni dinleriz ." diye teselli etti . Ardından "Değil mi Jimin ?" diye ekledi .

Jimin kendi dünyasında , hayaller kurarak kahvesini içerken durdu ve "Ne ? Ah evet aynen aynen " diye cevapladı kendisine sorulan soruyu anlamadan .

Namjoon ve Taehyung ona gülmeye başladılar . Jimin onlara sinirlenmiyordu . Bu yüzden o da onlara katıldı .

Onlar gülerlerken arkadan bir ses "Günaydın Taehyung " diye seslendi .

BILLIARDS - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin