Uzun zaman ardından hepinize merhaba
Sınavlar yüzünden uzun süredir aktif değildim
Bunu telafi etmek için bu bölümü diğerlerinden biraz daha uzun yaptım
Umarım beğenirsiniz
Destek olmayı unutmayın
İyi okumalarrrr
💙💙💙Pazartesi
Jungkook heyecanlı olduğundan uyuyamamıştı . Bu yüzden derslerin başlamasına daha bir saat olmasına rağmen erkenden okula gelmişti .
Sınıfta ondan başka kimse yoktu . En arkadaki sıraya oturmuş , kulaklıklarını takmış ve başını sıraya koyup beklemeye başlamıştı .
...
Ders başlamıştı . Jungkook ' un yanındaki sıra hariç tüm sıralar doluydu . Hoca yoklama almaya başladı .
"Yoongi"
"Burada"
"Jimin"
"Burada"
"Jungkook"
"Burada"
.
.
."Taehyung"
Hoca tam Taehyung'u yok yazacakken sınıfın kapısı birden açıldı . "Burada" . Gelen kişi Taehyung'du . Nefes nefese kalmıştı .
Jungkook çok şaşırmıştı . Bir öğrenci nasıl böyle bir şekilde sınıfa girebilirdi . "Ne kadar saygısız " diye mırıldandı .
Taehyung en arkadaki sırasına doğru baktı . Karşısında yabancı bir yüz görünce şaşırdı . "Yapacak bir şey yok" diye geçirdi içinden ve sıraya doğru ilerledi .
Jungkook dik dik yanındaki çocuğa bakıyordu . Taehyung yanındakinin bakışlarının farkındaydı ama hiç bir şey söylemedi .
Ders bitti . Hoca sınıftan çıkınca herkes ayaklandı . Taehyung ve Jungkook ise hâlâ oturuyorlardı . Jungkook kimseyi tanımadığı ve ortam yabancı olduğu için etrafa bakınıyordu . Taehyung ise kafasını sıraya koymuş uyuyordu .
...
Taehyung diğer 4 ders boyunca uyumuştu . Öğle arası olmuştu. Kimi yemek yiyordu , kimi ise bahçede voleybol oynuyordu .
Taehyung koridordan gelen seslerle uyanmış , sırasında oturuyordu . O sırada sınıfa Namjoon girdi ve Taehyung'un yanına ilerleyip omzuna vurdu .
"Hadi , bilardo oynayalım" dedi .
Taehyung bunu duyar duymaz ayağa kalktı ve "Hadi , ne duruyorsun" diyerek hızlı adımlarla sınıftan çıktı .
Jungkook bilardo oynayacaklarını duyunca onların peşinden sınıftan çıktı ve gittikleri yöne doğru ilerlemeye başladı .
Kantine inmişlerdi . Jungkook bilardo oynayanları ileride bulunan duvara yaşlanmış bir şekilde izliyordu . Sıra Taehyung'a gelmişti . Jungkook oyuna iyice odaklandı . Taehyung gerçekten çok iyi oynuyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BILLIARDS - Taekook
Fiksi PenggemarTaehyung ve Jungkook aynı okulda karşılaşır ve birbirlerine çok bağlanırlar . Geçen zaman onlara geçmişleriyle ilgili yeni şeyler öğretir . Peki bu durum onların ilişkilerini nasıl etkileyecekti ?