ESKİ BİR FOTOĞRAF

13 3 1
                                    

Bu bölümde önceki bölümde olan olayları anlamlandıracağınız bir bölüm olacak
Umarım beğenirsiniz
İyi okumalar
💙💙💙

...


Eve varmışlardı Taehyung , Jungkook'a yürüyebileceğini söylemişti . Jungkook onun koluna girmiş merdivenlerden çıkıyorlardı .

Kapının önüne gelince Jungkook kapıyı açtı . İkisi de içeriye girdiler . Jungkook'u gören hizmetçilerden biri yanlarına geldi ve "Jungkook Bey doktor odanızda sizi bekliyor . " dedi .

Jungkook yürürken Taehyung'un canının acıdığını fark etti bu yüzden onu kucağına alıp merdivenleri çıktı . Odaya vardıklarında Jungkook , Taehyung'u yatağa yatırdı ve yatağın kenarına oturdu .

Doktor malzemeleri hazırladıktan sonra yanlarına geldi ve Taehyung'un ayağını muayene etti . "Bileğinizde küçük bir çatlak oluşmuş . Eğer üzerine basarsanız canınızı yakabilir bu yüzden iki gün dinlenin . Aksi bir durumda beni tekrar arayabilirsiniz ."
dedi . Jungkook doktoru yolcu etmek için kapıya kadar onunla gitti . "Teşekkürler doktor bey " dedi .

Doktor arabasına binip evin bahçesinden çıktığında Jungkook da eve girdi ve odaya çıktı . Taehyung uyuyuyordu . Onu uyandırmadan odaya girdi ve odanın köşesindeki koltuğa oturup uyumak için gözlerini yumdu .


Çarşamba


Sabah olmuştu , Taehyung uyanmıştı . Yanındaki sehpanın üzerindeki telefonunu eline aldı ve açtı .

Bir sürü cevapsız arama ve mesajlar vardı . Gruba girdi .

Ada Konseyi wp


ukejimin
Taehyung

Nerelerdesin??

Her neredeysen haber ver

Babaannene yanımda olduğunu söyledim
⁰⁰•⁰⁰


joon
Taehyung

Bizi meraklandırma

Hem sen babaannene haber vermeden hiç bir yere gitmezdin


ukejimin
Yoksa o piç sana bir şey mi yaptı

Taehyung

Eğer öyle bir şey olduysa o piçi kendi ellerimle öldürürüm


joon
Jimin özür dilemen gereken yerde neden böyle davranıyorsun


ukejimin
Haklısın

Taehyung tamam özür dilerim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BILLIARDS - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin